מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רוני
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.81
מחיר 9.43
איכות 9.76
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לימור ביטון, שלומי.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודה למדיח בבית ישן ללא תשתית.
חוות דעת:
היה מעולה! מזמן לא יצא לי להתקל באיש מקצוע כזה יסודי ישר ואמין. שעה שקובע זו שעה! מילה שלו זו מילה! לא סטה מילימטר מהצעת המחיר ואף הגדיל ועשה דברים מעבר להצעת המחיר שנתן לי ולא דרש תוספת על כך. רוני היה צריך להתקין לי נושן שאין בו שום תשתית להכנה והצנרת שלו בעייתית מעבר לכך הוא איש נעים הליכות והיה לי העונג והזכות לקבל ממנו שירות! ואני ממליצה עליו בחום רב!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רגב ח. נתניה.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור גינה וחשיפת הצינור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בועז רונן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא מקצועי מאוד, עשה את מה שצריך לעשות כמו שצריך, המחיר שגבה הוגן מאוד, אני מרוצה מהעבודה וממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פרומן, קציר-חריש.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש וחשמל.
חוות דעת:
רוני היה מצוין, הדוד לא חימם, הוא איתר את התקלה מהר ועשה עבודה טובה, הגיע בזמן, מקצועי, אדיב, נחמד, סבלני ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן ברנד, בנימינה.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 ברזים באמבטיה.
חוות דעת:
היה מצוין, בא ועשה את העבודה כמו שצריך, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי כ. זכרון יעקב.
אשרור: 06/06/2019
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ברז כיור מטבח והחלפת אטמים בניאגרות.
חוות דעת:
פתר בעית נזילה בניאגרה ששני אינסטלטורים לפניו לא הצליחו לפתור. סיפק הסבר מפורט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורה לישינסקי, זכרון יעקב.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מיכל הדחה גבריט באסלה.
חוות דעת:
הוא מעולה, מהיר והוגן במחיר. מקצועי מאוד, מבחינת זמנים הכל בסדר גמור. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל כהן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירות מעולה! היה איזה משהו שהוא הסתבך איתו, המים החמים באו עם צינור קצר מידי אז הוא תיקן את זה והחליף לי צינור. הוא היה הוגן מאוד מבחינת התשלום. היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. ממש אחלה של בן אדם :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי גזית, חדרה.
משוב: 31/05/2019
תיאור השירות:
בידקת ותיקון נזילה מברז מטבח.
חוות דעת:
העבודה לא הייתה גדולה והוא גבה עליה מחיר לא הוגן בעיני. מעבר לכך הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
8
מחיר
2
זמנים
9
יחס
9
6
כללי
גירסאות
צביקה קדישמן, בנימינה.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בתחתית הכיור.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, הכל עבר חלק. גם היה מהר והברז לא מטפטף אז אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 558 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק