מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.86
מחיר 9.54
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יפעת דרור, נס ציונה.
אשרור: 05/11/2019
משוב: 06/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה, מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יהודית ולדמן, נס ציונה.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד משולב.
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את הדוד ואמר שצריך להחליף אותו. ביום למחרת הוא כבר הגיע והתקין את הדוד החדש. הוא היה מאוד נחמד ובינתיים אני מרוצה מהעבודה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבלין דייה, יבנה.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
שירות מעולה, הוא היה ממש בסדר איתנו ופתר את הבעיה. הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב חזן, נס ציונה.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שסתום בדוד חשמל.
חוות דעת:
ניר היה מאוד נחמד וסבלני, עשה עבודה טובה ופתר את התקלה מהר. הגיע בזמן והמחיר היה הוגן לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר פניני, רחובות.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
ביצע עבודה נהדרת, הגיע בזמן והסביר על כל מה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה פרל, רחובות.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חיים כרמון, יבנה.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד בעל נפח של 150 ליטר וקולט של כרומגן.
חוות דעת:
נראה מקצועי, במהלך החלפת הדוד צילם קטע וידאו שבו נראו נזילות מהקולט הקיים והמליץ להחליפו. מחוסר ברירה הסכמתי. בדיעבד נראה לי מוזר שלא ראיתי נזילות במרזב ועוד. דיברתי עם ניר והוא התאמץ לשכנע אותי שאכן היו נזילות. הוא גבה ממני מחיר שגבוה מהמחיר הגבוה ביותר המוצג במידרג ומהמחיר הממוצע. אומנם עשה מאמץ גדול לנקות את הלכלוך שיצר, אבל לא בהצלחה רבה. בסך הכל האיש נחמד ואני גם מקווה שלאורך זמן אהנה מעבודתו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
ההתקנה הייתה מתחת לרעפים ותקרת רביץ, מה שהופך את ההתקנה למורכבת, ובגלל זה גם המחיר היה טיפה יותר גבוה. כשעלינו לגג ראינו שהקולטים נוזלים מבפנים. צילמנו את הסרטון כדי שהלקוח יוכל לראות את התקלה ועדכנתי את הלקוח שהורדנו את הקולט הישן.
7
כללי
גירסאות
שרה בר חיים, יבנה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד ובקולטים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וממש בסדר גמור, המחיר לדעתי קצת יקר אבל הוא פתר את הבעיה, והיה בחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק פפר, רחובות.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד חשמל.
חוות דעת:
אמר שהתיקון יעלה בטווח מחיר מסוים ובסוף לקח את המחיר הכי נמוך שאמר. תיקן במהירות, נתן כמה טיפים והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלום עמרם, רחובות.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש 150 ל' של חברת כרומגן.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור והכל היה מאה אחוז, רק המחיר היה לדעתי גבוה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק