מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ניר
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.62
איכות 9.81
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טומי קליין, רחובות.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
פירוק דוד ישן, רכישה והתקנה של דוד חדש.
חוות דעת:
ניר היה בסדר גמור, אין שום תלונות, ממש להיפך! עשה עבודה טובה והגיע בזמן. עלה לגג, ראה שיש צורך להחליף את הדוד שלי כי אין איך להצילו והציע כמה אופציות לדוד חדש. אני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד רמי, נס ציונה.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אפילו יותר מבסדר. הגיע מידית, הוא היה איתי בקשר ועדכן מה הוא עושה. נתן שירות והכל בכיף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עפר ל. רחובות.
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
זיהוי נזילה מצינור על הגג והחלפתו.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! נחמד, מדויק, יעיל והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזגד נוב, נטעים.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר! בעל מקצוע פגז, בדרך כלל כשמגיעים לתקן לי את הגג שוברים שם דברים, הוא היה ממש בסדר, נזהר ולא שבר שום דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני מור, רחובות.
משוב: 16/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקת דוד שמש של חברת כרומגן, בגודל של כ- 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, באמת. אפילו לא לקח לי כסף. הוא הגיע לעשות תיקון ועשה קודם כל בדיקה, נתן לי חוות דעת מאוד באריכות והסביר לי על הבעיה עצמה, נתן לי טיפים מה לא לעשות בהמשך ואמר שאין צורך בתיקון ושאין גם צורך לשלם לו, אז אני סופר סופר מרוצה! נקרא לו בוודאות בפעם הבאה שנצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר חזות, רחובות.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמל סולארי של חברת חרומגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא הגיע באותו היום ועשה עבודה מקצועית. צצה בעיה נוספת וכבר למחרת הוא הגיע ותיקן. אני מאוד מרוצה וממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי רחמה, רחובות.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הוא היה מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
הדס ונגר שחם, רחובות.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
פירוק של דוד ישן והתקנה של דוד חדש, חברת כרומגן 120 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. הסביר בפרטי פרטים בשפה פשוטה גם למי שלא מגיע מהתחום. עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן לנדא, רחובות.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור דולף בדוד שמש.
חוות דעת:
ניר הגיע בזמן, עשה עבודה נקייה ומסודרת ונתן לי כמה עצות מקצועיות. הכל היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל קלנברג, נס ציונה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד 120 ליטר של חברת כרומגן שכלל החלפת ברז.
חוות דעת:
היה סבבה, הכל היה ממש בסדר. הוא הגיע ביום שהיה לו מאוד לחוץ, אבל הגיע בזמן, עשה הכל כמו שצריך, גבה מחיר הולם לטעמי והכל טוב. הייתה לי דליפה מהצינור והברז שמרוקן את עודפי המים מהדוד והוא החליף אותו והכל עובד, עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 630 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק