מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רפי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.84
מחיר 9.76
איכות 9.82
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שמוליק פלד, ירושלים.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת שלבי אלומיניום מוקצף שנשברו בתריס חשמלי.
חוות דעת:
מקצועי, מדוייק, חד אבחנה. רפי סיפק לי שמונה שלבים תואמים להחליף את אלה שנשברו ללא צורך בהחלפת כל התריס. סיים את עבודתו כשהתריס מכוון וישר ונע חלק כמו שלא היה מעולם. התרשמתי מאוד לטובה מעבודתו ומיחסו המקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלעד נסקו, ירושלים.
אשרור: 14/03/2018
משוב: 12/09/2017
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס גלילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מצוין. הגיע בזמן כמו שקבענו. היה מקצועי ברמה גבוהה. תיקן את מה שצריך. היה 100 אחוז. לא היה יקר מדי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בן אור, ירושלים.
משוב: 31/07/2016
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים ורשת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, תיקן והחליף את התריס הישן בצורה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה זכרוב, ירושלים.
אשרור: 23/05/2016
משוב: 23/02/2016
תיאור השירות:
החלפת תריס שלבים ותיקון תריס אחר.
חוות דעת:
10 בהכל! הוא עשה את העבודה בצורה טובה והגונה. היה קל לקבוע איתו זמן ומחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם מ, ראשון לציון.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה תריסי גלילה שכלל החלפת שלבים והתקנת סטופרים וחבלים שנקרעו.
חוות דעת:
הוא היה נפלא! התקשר לעדכן מה שעושה ונתן את ההצעות הכי זולות שיש, אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה. בנוסף, על חשבון הזמן שלו בלי קשר לעבודה עזר להתקין מדף ולא חייב על כך. אנחנו מאוד מרוצים מהשרות, הוא עושה מעבר למה שמבקשים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סמואל לוי, מעלה אדומים.
משוב: 06/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בתריס גלילה, ותיקון שלבים בתריס גלילה, והתקנת תריס ונציה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, מהיר ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר סדן, מודיעין.
משוב: 10/12/2015
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה מכל הבחינות. הוא היה הגון, מקצועי וגם המחיר היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ש. ק. ירושלים.
משוב: 26/11/2017
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מ. כ. ירושלים.
אשרור: 21/04/2015
משוב: 20/02/2015
תיאור השירות:
תיקון שלבים שנשברו.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 14/10/2014
משוב: 13/08/2014
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים ישן שנפל.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, הוא בא בצורה מסודרת עם כל הכלים, נראה מקצועי, נראה שהוא יודע מה הוא עושה. במקרה ראיתי שהוא ניסה להשאיר בכל זאת שלב אחד שבור ואמרתי לו שיחליף את זה, אם לא הייתי רואה הוא היה משאיר את זה וזה היה נופל שוב.
איכות
4
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 461 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק