מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אסף
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.80
מחיר 9.71
איכות 9.79
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מיכאל כ. תל אביב.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. שלחנו לו תמונה לפני העבודה והוא ראה שצריך סולם ושזה תריס גדול. הוא לקח את הזמן כדי לוודא שהוא באמת יכול לבצע את העבודה ורק אחרי שהבין שהוא יכול, הוא הגיע ותיקן את זה כמו שצריך ולא סתם ישר לקח על עצמו את העבודה. הוא עשה עבודה טובה והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר אורקיבי, תל אביב.
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועות של תירס חשמלי תקוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור שרות ומחיר בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבינועם בלום, תל אביב.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
במסגרת גישור, הוחזר לי חצי מסכום הביקור לשביעות רצוני.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עודד קוריצונר, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי שדה, תל אביב.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
נתן שירות טוב, מראש אמר שהתיקון שיעשה לא יחזיק מעמד כי זו תקלה שחוזרת על עצמה. אחרי שהוא הלך התקלה אכן חזרה, הוא חזר לתקן שוב, אבל אחרי הפעם השנייה החלטתי כבר להחליף את כל התריס, הוא היה הוגן כי אמר את זה מראש והיה ממש בסדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ש. תל אביב.
אשרור: 21/07/2019
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצויין. איתר מהר את הבעיה, עבד בזריזות. היה נקי ואדיב. הבטיח לחזור אם תתגלה בעיה חוזרת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית נוימן, תל אביב.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי סלוני ברוחב 4 מ', שכלל החלפת מנוע, רצועות ותושבת של ציר.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר , ממש מצוין! התריס נתקע למעלה והוא מהווה כמו סורג ולכן זה היה ממש מצב חירום. הוא הגיע הכי מהר שהוא יכל וסידר את התריס ככה שהבית היה יכול להישאר מוגן- הוא הוריד אותו עד הגובה של המעקה. היה חסר לו חלק בשביל התיקון ולכן חזר פעם נוספת והשלים את העבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורן מליק, תל אביב.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי עם שלב שבור.
חוות דעת:
השירות היה נהדר, הוא היה שירותי, עמד בזמנים, עבד בצורה מסודרת ומקצועית, נותן לו 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי גינצבורג, תל אביב.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בחלון גדול.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! אדם מאוד אדיב, שירותי ונחמד. הכל היה ממש מעולה. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לימור ג. תל אביב.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 15/07/2015
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בויטרינה זכוכית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע ממש מהר בהתראה קצרה והעניק לי שירות אדיב ויחס נפלא, אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 156 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק