מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איתמר
ציון כללי:
9.38
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.42
מחיר 9.50
איכות 9.62
דירוג כללי 9.38
התפלגות

מחושב על 13 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לידור גנון, עפולה.
אשרור: 19/11/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
ניהול לקיחת משכנתא עבור דירה מקבלן.
חוות דעת:
איתמר היה מצוין, ליווה אותנו עוד לפני שמצאנו דירה והדריך אותנו לגבי התקציב. השיג לנו ריביות טובות והתאים את המשכנתא לצרכים שלנו. מודים לו מאוד וממליצים עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עוז מינסוב, נשר.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 19/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ משכנתא לדירה.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא בן אדם נפלא ומאוד מקצועי, עשה עבודה מצויינת ונתן שירות מעל המצופה. הוא עמד בזמנים וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יחיאל שחם, עפולה.
משוב: 10/08/2015
תיאור השירות:
ייעוץ משכנתא על דירה מקבלן.
חוות דעת:
הוא בא אלינו הביתה לפגישה ראשונה ללא עלות, הסביר הכל ונתן עצות גם לגבי המשכנתא וגם באופן כללי על כלכלה, הבין מה רצינו ומצא את המשכנתא התואמת לצרכינו. לגבי דבר אחד פחות הייתי מרוצה - במשך התהליך לא היו מספיק עדכונים שוטפים וכתוצאה מכך היינו קצת לחוצים ברגע אחרון, אבל בסך הכל אנחנו מרוצים מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
יוסי ב. נהריה.
משוב: 18/02/2014
תיאור השירות:
ייעוץ וטיפול בהליך לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי ומסודר. הוא אכפתי, דואג ושומר על קשר ועוקב אחרי הדברים. היינו מרוצים מהשירות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון גולדשטיין, נהריה.
משוב: 19/01/2014
תיאור השירות:
ייעוץ וטיפול בהליך לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד מקצועי ועושה מעבר לנושא המשכנתא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ניר דמרי, נטועה.
משוב: 18/02/2014
תיאור השירות:
ייעוץ וטיפול בתהליך לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא בחור מעולה, מקצועי ואמין. הייתי מאוד מרוצה מהשירות שלו ולקוחות שהפנתי אליו גם מרוצים ממנו. הוא ממש ישר ומקצועי וזה משהו שקשה למצוא היום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ביטון, עין העמק.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
ייעוץ וטיפול בתהליך לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא מלווה אותנו בכל התהליך. הוא בחור רציני, אמין ומקצועי, עומד במילה שלו ולא אומר סתם דברים. הוא מבין עניין ומבין את המקצוע.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יהונתן שטיין, לוחמי הגיטאות.
משוב: 20/03/2014
תיאור השירות:
ייעוץ וטיפול בתהליך לקיחת משכנתא.
חוות דעת:
הוא נתן שירות הכי טוב שיש! הוא עשה את כל הטיפול והייעוץ מהשיחה הראשונה עד לאחרונה והוא מלווה אותי בהכל בצורה מדהימה. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ל. א. חיפה.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
ליווי תהליך לקיחת משכנתא שכלל הוצאת אישור עקרוני.
חוות דעת:
איתמר עשה עבורי את המסלול המלא של תהליך המשכנתא והיה מאוד מקצועי. דיברתי עם כמה יועצים שונים והוא הרשים אותי כבר בטלפון. לאורך כל התהליך הוא היה קשוב לבקשות שלי ונתן לי הרגשה שהוא מבין במה שהוא עושה. בשורה התחתונה העבודה שלו הייתה טובה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מ. ד. חיפה.
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור משכנתא.
חוות דעת:
מאד אכפתי, האריך בשיחה, דיבר לעניין, מאד ענייני וסימפתי, ראו שבאמת אכפת לו מהלקוח. בסופו של דבר היה כנה והמליץ לי לא לקחת משכנתא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 13 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשיועץ משכנתאות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של ייעוץ משכנתאות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק