מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.90
מחיר 9.58
איכות 9.80
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טל דוד, ראשון לציון.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהעבודה שעשה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אנה פפרמן, ראשון לציון.
אשרור: 10/11/2018
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק את הבעיה ואמר שהתיקון לא דחוף. הוא עזר לעקוף את הנזילה ולנקז אותה למקום אחר לא מזיק. הוא לא לקח תשלום, למרות שפתר את הבעיה ועבד הרבה זמן. הוא היה מאד מקצועי, ממש מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פבל גרשקוליץ, ראשון לציון.
אשרור: 03/10/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
יעוץ.
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי טולדו, ראשון לציון.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן אלקטרה 3/4 כ"ס.
חוות דעת:
היה מצוין! ענה לטלפון בשעה לא שגרתית, קבענו, הגיע בזמן. מקצוען, הסביר לי מה הבעייה ואיך להתמודד, המליץ לא לתקן את המזגן מפאת גילו. יישר כוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד גולדשמיט, ראשון לציון.
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת פמילי בעל 1.3 כ"ס שכלל החלפת צינור וניקוי יסודי של כל החלקים.
חוות דעת:
הוא טוב מאוד, עשר!. עשה עבודה טובה מאוד ויסודית, בא ביום שישי למרות שזה יום עמוס הצליח לפנות זמן, נתן מחיר טוב והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אגון יעקובוביץ, ראשון לציון.
משוב: 15/11/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן רגיל של חברת LG.
חוות דעת:
הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון לוי, ראשון לציון.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 22/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מדחס במזגן רצפתי של חברת תדיראן, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
איש נפלא! הוא עזר לי בטלפון, אמר לי מה לעשות והכל הסתדר. הייתה לי בעיה במדחס שלא נכנס לפעולה, הוא הדריך אותי מה לעשות והבעיה נפתרה. איש נהדר! כל הכבוד לו! בן אדם ישר. הודיתי לו מאוד.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים בר , ראשון לציון.
משוב: 15/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי חימום יתר במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא אמר לפתוח את הפתחים של המנוע בחוץ ולהחליף פילטרים וזה פתר את הבעיה, הוא היה מדהים, הוא מאוד מקצועי ונתן לי שירות מדהים.
איכות
-
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל וייס, ראשון לציון.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני- פתיחת סתימה במזגן רגיל.
חוות דעת:
הבעיה הסתדרה בזכותו והכל היה בסדר. הוא ביקש ממני לתאר את הבעיה וישר נתן לי פתרון, אמר לי לנשוף לתוך הכבל כדי לשחרר את הסתימה שהייתה שם. ממש עשר!
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 03/08/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע למזגן קפוא.
חוות דעת:
התקשרתי אליו. היה מאוד נחמד, ניסה קודם לעזור לי לפתור את הבעיה דרך הטלפון. הוא ביקש שאשלח לו תמונות בוואטסאפ. שלחתי לו מכל הכיוונים של המזגן והוא הסביר לי בדיוק מה לעשות. אמר לי לפתוח חלק מסוים ולנקות את הפילטר הפנימי. המזגן ממש טיפטף והוא הצליח דרך הטלפון לעלות על מקור הבעיה. בנוסף היה חסר גז במזגן אבל הוא הצליח לתת לי מענה זמני כדי שהמזגן יפסיק לטפטף בינתיים. התקשרתי אליו 3 פעמים והוא עזר לי בלי לקחת שקל. ממש עזר לי כמו חבר. אמר שכנראה יש בעיה בפילטר או בגז. באמת אחת הבעיות הייתה בפילטר ובזה הוא עזר.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 338 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק