מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.65
מחיר 9.36
איכות 9.72
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סמיון ליבק, ראשון לציון.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן עילי.
חוות דעת:
היה פנטסטי! ראשית, זוהר היה מאוד הגון הוא נתן לי עצות קצת לבדוק ולנסות לתקן את התקלה בעצמי כדי לחסוך עלות ביקור. העבודה שביצע הייתה מאוד מקצועית מהירה והשאיר מקום עבודה נקי ומסודר ובנוסף היה גם מאוד נעים וחביב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף נקר, ראשון לציון.
אשרור: 10/09/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
המזגן הוציא אויר ולא קירר. זוהר ביקש ממני לבדוק צינור מסויים וכשבדקתי יצא ממנו הרבה לכלוך. אחרי שניקיתי המזגן עבד. הוא מאוד שרותי ונחמד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל שמר, ראשון לציון.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצינור ניקוז של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה אדיב ומקצועי. הוא אמר מראש את המחיר והיה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
התקנת לוח פיקוד למזגן מיני מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא דייק בזמנים והיה אדיב, מקצועי וסבלני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אווה הרטשטיין, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי דוד, ראשון לציון.
משוב: 31/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מדחס במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה מעולה, מאוד מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
צחי אלקבץ, ראשון לציון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס וקונטרקטור במזגן מפוצל של חברת אלקטרה 6 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה צ'יק צ'ק. הוא גילה את הבעיה מאוד מהר וסיים הכל בפחות משעה. תאמנו מראש את עלות העבודה והוא אכן עמד במחיר שנקב. הוא הגיע בזמן ואף עדכן חצי שעה לפני שהוא בדרכו אלי. הוא אדם ואיש מקצוע מאוד אמין, שרותי, הוגן וחביב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אליהו חייק, ראשון לציון.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
תיקון עיינית של מזגן רגיל מחברת ELECTRA.
חוות דעת:
הוא היה בסדר בכל הבחינות. כשהתקשרתי אליו הוא ביקש ממני לצלם ולהגיד לו מה הדגם של המזגן והוא נתן לי הצעת מחיר בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי סלומון, ראשון לציון.
אשרור: 26/07/2019
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן אחד שטיפטף ובדיקה של מזגן אחר ישן מאוד.
חוות דעת:
פשוט נהדר! את המזגן השני לא היה ניתן להציל הוא היה ממש ישן. זוהר סבלני, נחמד ומקצועי! מחיר הוגן לכל הדעות! ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רהב מדויל, ראשון לציון.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ותיקון פילטר במזגן.
חוות דעת:
הוא טיפל בבעיה, עמד בזמנים, היה נחמד ותיקן כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק