מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
זוהר
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.65
מחיר 9.36
איכות 9.72
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליטל ש. תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור ניקוי מזגן מעובש.
חוות דעת:
התקשרתי אל זהר לקבל הצעת מחיר לניקוי מזגן עילי בדירה שכורה שחשדתי שצבר עובש. זוהר הציע שאשלח לו תמונות. בהמשך לתמונות הוא הדריך אותי שלב אחר שלב מה לקנות ואיך לנקות בעצמנו, לדבריו במקרה הספציפי לא נדרש טכנאי. בעלי עשה זאת ואכן עובד מעולה. התרשמתי מאד מנדיבותו במידע ומיושרתו המקצועית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן כהן, תל אביב.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מזגן.
חוות דעת:
היה אחלה. ניסה לתקן אבל הלך המדחס ולא היה שווה לתקן. היה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב רפאלי, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל וסטרטר חיצוני במזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מאוד נחמד, רצה להבין דברים ששאלתי ועשה רושם טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה דגן, תל אביב.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם שחר, תל אביב.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן.
חוות דעת:
זוהר הגיע תוך חצי שעה, היה ענייני, מקצועי ובנאדם מקסים. היה לחלוטין הוגן במחיר, והסביר לפרטים את עבודתו. מאוד ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אלימלח, תל אביב.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מסוג עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא נחמד, אדיב, מקצועי, הגיע באותו היום שהתקשרתי אבל איחר בשעה שאמר שיגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין כ. תל אביב.
אשרור: 10/02/2019
משוב: 11/12/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
זוהר אדם נחמד מאוד, סבלני מקצועי ואינפורמטיבי. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייק מן, תל אביב.
אשרור: 22/10/2018
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה ק. תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 04/06/2018
תיאור השירות:
טיפול על ידי ייעוץ טלפוני בריח רע שנבע ממזגן מחברת אלקטרה בעל 2 כ"ס.
חוות דעת:
הוא נתן עצה טובה, נכונה ומקצועית דרך הטלפון. פתרתי בזכותו את הבעיה וחסכתי המון כסף. הוא ממש נחמד והגון. אדם אחר היה בא ומבצע בעצמו את מה שהציע לי לעשות וגובה כסף על הביקור, הוא לא רצה לגבות סתם. אין דברים כאלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבי מ. תל אביב.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 27/05/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מזגן שלא מקרר.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה במזגן וחשבתי שהחלק החיצוני לא עובד. התקשרתי אליו ב20:30 הוא ענה מאוד מהר ותוך כדי שיחה הוא תשאל אותי והבין שהבעיה הייתה בכיוונון השלט של המזגן, שהיה על חימום ולא על קירור. הוא היה מאוד נחמד ובחמש דקות פתר את הבעיה. אני מרוצה וזכיתי בבעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק