מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אבנר
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.62
מחיר 9.19
איכות 9.70
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אדי בדני, קרית גת.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה כללית של מערכת המיזוג אוויר בבית.
חוות דעת:
אבנר ממש בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, נתן חוות דעת מקצועית והיה שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה טרצוק, קרית גת.
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מצוין. הגיע בזמן שקבענו והתקשר לפני. היה אדיב ונחמד, בן אדם טוב. רואים שיש לו ידע מצוין. הוא הגיע ובדק את היחידה כמו שצריך. זיהה את הבעיה אבל בחרתי שלא לתקן כי התיקון עצמו יקר, התרשמתי שזה לא משתלם.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אסולין, זהר.
אשרור: 07/11/2017
משוב: 06/09/2017
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים של חברת אלקטרה שכלל החלפת קבלים.
חוות דעת:
בסך הכל השירות היה טוב והייתי מרוצה. הוא הגיע בזמן, היה נחמד אבל המחיר היה קצת יקרי לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סלביק יורקובסקי, קרית גת.
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה של מים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה, הוא בן אדם מקסים. הייתה לי תקלה לטיפול מיידי. העבודה הייתה מסובכת וקשה, הוא הגיע שלוש פעמים וכל פעם עבד כמה שעות. אני אמשיך לעבוד איתו כשאצטרך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עמית שוסהיים, סגולה.
משוב: 14/06/2017
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון בוסקילה, קרית גת.
משוב: 19/12/2016
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנה של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, דייק בזמן, עבד נקי, ניקה אחריו ועשה את הכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר אבודרהם, שדה דוד.
משוב: 26/09/2016
תיאור השירות:
ניקיון יסודי בשלושה מזגנים כולל אטימת חור של הצנרת בקיר.
חוות דעת:
שירות מצוין! זאת פעם שניה שאני לוקח אותו והלוואי שכולם היו כאלה. הגיע בזמנים שקבענו ועשה עבודה טובה. הכל היה פיקס מההתחלה ועד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי ברכה, קרית גת.
משוב: 19/07/2016
תיאור השירות:
ניקוי מזגן רגיל של חברת LG, חיפוי צינורות והתקנת חור בקיר לכניסת מים.
חוות דעת:
הוא בחור נחמד ואיש טוב אך לצערי הוא לא סידר את בעיית מיזוג והוא ממשיך לנזול וגם שבר את תריס ולכן במבחן תוצאה אני לא מרוצה משירות שקיבלתי .
איכות
6
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
תגובת העסק:
ברב המקרים נזילת מים היא תוצאה של הצטברות לכלוך. אין אפשרות לתת אחריות על נקיון המזגן. במקביל הלקוח קיבל הנחה בגלל השבר בתריס פיזור האויר.
6
כללי
גירסאות
כפיר אבודרהם, גדרה.
משוב: 21/06/2016
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיאורגי שפרמן, קרית גת.
אשרור: 15/09/2015
משוב: 16/07/2015
תיאור השירות:
התקנת שלושה מזגנים עיליים, אחד של תדיראן 2 כ"ס ושניים של אלקטרה, כל אחד 1 כ"ס.
חוות דעת:
התקנת שני המזגנים של אלקטרה כללה קידוח בקיר וחיבור חדש. העבודה בוצעה בהצלחה ואני מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 197 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק