מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.46
איכות 9.74
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה שני, גבעתיים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש במזגן מרכזי 5 כוח סוס, שכלל גם ניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין! איש נהדר ויקר, התרשמתי קודם כל מכך שהוא סידר לי את המזגן מבחינת רעשים וניקה לי אותו והכל בסדר. שנית, הוא בא בזמן, היה יסודי, התייחס בצורה פנטסטית וממש כל הכבוד לו, הוא היה בהכל עשר. איש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

יאיר ב. רמת גן.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! בחור נהדר, הוא היה בתקשורת ממש טובה איתי לאורך היום, הסביר מתי הולך להגיע, היו דחיות והוא היה מאוד זמין. בחור מאוד מקצועי שמאוד אוהב מזגנים וגם מקצועי ברמה של ידע. עובד 30 שנה בעבודה ויודע על מה הוא מדבר. נוסף על כך נתן תחושה של אמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמירה נירנפלד, רמת גן.
משוב: 05/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת חלק שרוף במזגן מרכזי.
חוות דעת:
דורי היה מעולה! מבחינת המחיר הוא היה מאוד הוגן לדעתי והסביר לי כמה כל דבר עולה. הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו ובהתראה קצרה והיה מאוד נחמד. יום אחרי שהיה המזגן שוב התקלקל בחלק אחר שלו, ודורי הגיע אלינו באותו יום לתקן אותו שוב. הוא אדם טוב ועשה לנו תיקון מעולה, ובהחלט אקרא לו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אברהם, רמת גן.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עמד בלוחות הזמנים, הודיע רבע שעה קודם שהוא מגיע, לקח לו הזמן שהוא אמר שייקח. הוא בן אדם מאוד אדיב. הוא אמר לנו מראש כמה יעלה התיקון וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
ירון תירוש, גבעתיים.
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת טורנדו שכלל ניקוי מקיף למזגן.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, נתן שירות אמין, מקצועי ומושקע מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ואלה, רמת גן.
משוב: 06/09/2016
תיאור השירות:
החלפת מערכת התנעה במנוע, החלפת כבלים ותיקון ממסר פחת במזגן מרכזי של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, המחיר היה הגון יחסית למה שהוא עשה. הוא החליף מה שצריך והציל את הממסר פחת, תיקן אותו כך שלא ניהיה חייבים להחליף אותו. הוא נכנס לחצי אתר בניה וזה הקשה עליו. הוא היה לגמרי שקוף מבחינת הזמנים מתי הוא ידע זמן מדויק שיגיע, דיברנו תוך כדי וממש לא היתה הרגשה שהוא מכניס עבודה באמצע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית גבע, גבעתיים.
משוב: 31/07/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי 2 וחצי כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא בחור מסודר, נקי ומקצועי. הוא ממש חמוד הוא איחר מעט אבל הודיע לי שהוא בדרך .
איכות
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אייל חיטרון, רמת גן.
משוב: 06/07/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מרכזי והתקנת פילטר.
חוות דעת:
השירות היה מצויין, במהלך התיקון התברר שהנזק יותר גדול ממה שהוא העריך בהתחלה (לא היה מדובר בסתימה רגילה אלא בנזק יותר מורכב), אך למרות זאת הוא לא הוסיף למחיר מעבר להערכה הראשונית למרות שהתיקון נמשך כמה שעות. היה אדיב וענה בסבלנות לכל השאלות שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינון קרס, פתח תקווה.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
דורי היה בסדר, הבעיה נפתרה והוא עשה עבודה טובה, הסביר לי והראה לי מה עושה. בהתחלה אמר לי מה לדעתו תהיה העלות ואז כשהגיע ראה שיש עוד משהו לעשות אז העלה את המחיר.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכסנדר קמרדש, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מזגן מרכזי מרעיש ומקצר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב והוגן כי אמנם הוא לא הצליח לפתור את הבעיה אבל היא כנראה לא ניתנת לפתרון. הוא השקיע זמן, סיפר לי מה הבעיה, בא פעם שנייה וניסה לעשות את כל מה שאפשר וכשזה נכשל הוא לא ניסה לעבוד עליי ולא גבה תשלום על העבודה. הוא לקח תשלום מאוד קטן רק על הביקור. הוא איש טוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 660 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מזגנים נוספים באזור ר"ג-גבעתיים-ב"ב

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק