מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.83
מחיר 9.45
איכות 9.73
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית גל אדרי, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח בקרה והחלפת חלק במדחף במזגן רגיל של חברת אלקטרה, 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקסים, ממש מקצועי ואחלה בחור, אין לי מילים על השירות! הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו ואיתר את הבעיה בקלות, המחיר היה סביר ואני מרצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדי ד. רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מעולה! מדובר במזגן אצל אישה קשיש והרגשתי שהוא השתדל במיוחד, הגיע באותו היום בזמינות גבוהה. תיקן את מה שצריך. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה זסלבסקי, רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון סדק פנימי במזגן עילי 1.2 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ו. רמת גן.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמלי במזגן.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גלייזרמן, בני ברק.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל ניקיון יסודי של כל המזגן בעקבות נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא עשה עבודה מעולה, היה ממש נחמד ומקצועי, הגיע ממש באותו היום שדיברנו. אפילו היה איזה וילון שצריך להוריד ומשהו שם נשבר אז הוא עזר להחזיר את זה למקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל זהבי, רמת גן.
אשרור: 20/09/2019
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
 תיקון מזגן בחדר שלא נדלק בעקבות כרטיס תקול.
חוות דעת:
דורי הצליח להגיע לתיקון עוד באותו היום שהתקשרתי אליו, בשעה מאוחרת, וטיפל בבעיה במקצועיות ובאדיבות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל שמרון, רמת גן.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן רצפתי.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, דורי היה איתי בקשר טלפוני ובנוסף גם בדק מזגנים אחרים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יואב גבע, גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מתג חשמלי של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה אחלה בחור, נחמד מאוד. גבה מחיר הוגן לדעתי והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעה פרוינד, גבעתיים.
אשרור: 09/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מנוע של מזגן חברת אלקטרה ומילוי גז.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, לקח מחיר הוגן, בחור נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס פבלובזקי, גבעתיים.
אשרור: 08/09/2019
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 658 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק