מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.86
מחיר 9.53
איכות 9.75
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
קרן שפירא, רמת גן.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מפוצל.
חוות דעת:
הוא מקצועי , מנוסה ונותן שירות ללקוח. דורי פירט מראש את העלויות, החל מעלות הביקור (גם ללא מציאת התקלה ותיקון) ועד האפשריות לגורמי התקלה והעלויות הנלוות. כמו כן הבהיר שבמידה והעלויות גבוהות - יתכן וימליץ לא לבצע תיקון שכן אינו מצדיק את המחיר ביחס למזגן. במסגרת הביקור, עשה מאמצים לאיתור התקלה. מצא ותיקן לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גל פיין, רמת גן.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בכרטיס מזגן עילי של חברת תדיראן בעל 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה נהדרת, עזר לי כך שלא הייתי צריך להחליף את הכרטיס, מקצועי, שירותי והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמירה שושן, רמת גן.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של אלקטרה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי שרעבי, רמת גן.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מחברת אלקטרה בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, דורי ממש על הכיפאק, הוא הגיע בזמן וביצע את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן ברכה, רמת גן.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 24/05/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש ביחידה פנימית עקב קריסה של התושבת, תיקון כרטיס שלא העביר כח ליחידה החיצונית, ניקוי יחידה חיצונית.
חוות דעת:
המספר שלו שמור אצלי לעולמי עד עכשיו. הואמנומס ונינוח, סבלני, מסביר את העבודה, יסודי ומקצועי מאוד. באמת שאין אנשי מקצוע כמוהו. אני יכול רק להצטער שלא הכרתי אותו קודם (ומסתבר שהוא גר שכונה לידי!). סידר את כל הבלאגן שעשה הטכנאי לפניו (היחידה הפנימית הייתה במצב לא טוב עקב "תיקון" של איש מקצוע קודם). למרות גישה מאוד בעייתית ליחידה החיצונית (היה צורך לפרק חלונות ומשקוף, ולהזיז מכונה ומייבש כביסה), לא התעצל ולא התייאש. לקח כמה זמן שלקח, כל התקלות נפתרו על הצד הטוב ביותר. היה נחמד ומנומס לאורך כל הדרך, והסביר לי כל דבר שעשה תוך כדי עבודה. זה הטכנאי מזגנים שלי מעתה והלאה. מיותר לציין שהגיע בזמן. המחיר היה הוגן מאוד יחסית לעבודה הקשה שהוא עשה כאן, ולזמן שזה לקח. והדבר הכי חשוב: זה איש שפשוט רואים את היושר על העיניים הטובות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אודי אבוניל, רמת גן.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של טורנדו.
חוות דעת:
דורי היה מצויין, הוא היה מקצועי מאוד, עשה עבודה כמו שצריך ופתר לי עוד תקלה בלי תוספת תשלום. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל חיטרון, רמת גן.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה, נשאר עד הסוף והיה מאוד נחמד, לא ידע מראש שזו עבודה גדולה, הציע מחיר וזה המחיר שגבה בסוף העבודה, היה אמין ואני ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה זסלבסקי, רמת גן.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון סדק פנימי במזגן עילי 1.2 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה עמיר, רמת גן.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן.
חוות דעת:
דורי איש מקסים ונעים נתן לי תחושת בטחון. לא עזב עד לרגע שהיה בטוח שהבעיה נפתרה. מיוחד מאוד ואנחנו מרוצים המזגן עובד נפלא ותודה לו שהציל אותנו ברגע! איש נפלא מקצועי ונאמן! פתר הכל במהירות ויעילות ולא וויתר! פשוט איש מיוחד. תודה לך דורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע ברדח, גבעתיים.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 14/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של 3 מזגנים.
חוות דעת:
נתן שירות מקצועי, הסביר והיה נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 694 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק