מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.84
מחיר 9.46
איכות 9.74
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה שני, גבעתיים.
משוב: 17/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש במזגן מרכזי 5 כוח סוס, שכלל גם ניקוי.
חוות דעת:
היה מצוין! איש נהדר ויקר, התרשמתי קודם כל מכך שהוא סידר לי את המזגן מבחינת רעשים וניקה לי אותו והכל בסדר. שנית, הוא בא בזמן, היה יסודי, התייחס בצורה פנטסטית וממש כל הכבוד לו, הוא היה בהכל עשר. איש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איריס פרח, רמת גן.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא ענה מיד, הגיע בזמן והייתה איתו תקשורת. הוא עשה את העבודה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית סולן, רמת גן.
אשרור: 15/10/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי שכלל שטיפה כללית.
חוות דעת:
מקצועי מאד,אדיב והגון,ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודית גל אדרי, רמת גן.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח בקרה והחלפת חלק במדחף במזגן רגיל של חברת אלקטרה, 1 וחצי כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקסים, ממש מקצועי ואחלה בחור, אין לי מילים על השירות! הוא הגיע באותו יום שהתקשרתי אליו ואיתר את הבעיה בקלות, המחיר היה סביר ואני מרצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ד. רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת חשמל במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות מעולה! מדובר במזגן אצל אישה קשיש והרגשתי שהוא השתדל במיוחד, הגיע באותו היום בזמינות גבוהה. תיקן את מה שצריך. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה זסלבסקי, רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון סדק פנימי במזגן עילי 1.2 כ"ס של חברת פמילי.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביקה ו. רמת גן.
אשרור: 04/10/2019
משוב: 04/08/2019
תיאור השירות:
תיקון חשמלי במזגן.
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר זפרני, רמת גן.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חלק ממנוע חיצוני במזגן רגיל של חברת אלקטרה 1.5 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, אחלה! איבחן את הבעיה וטיפל בה, היה סבבה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל גלייזרמן, בני ברק.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל ניקיון יסודי של כל המזגן בעקבות נזילה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא עשה עבודה מעולה, היה ממש נחמד ומקצועי, הגיע ממש באותו היום שדיברנו. אפילו היה איזה וילון שצריך להוריד ומשהו שם נשבר אז הוא עזר להחזיר את זה למקום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ישראל, גבעתיים.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בנזילה מהמזגן.
חוות דעת:
היה אחלה, שירותי, מקצועי, הוגן ופתר את הבעיה לבסוף, הביא את כל הציוד איתו, הסביר מה הבעיה ומה הוא מתקן והיה אמין שזה חשוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 660 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק