מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.91
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.88
מחיר 9.66
איכות 9.96
דירוג כללי 9.91
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אייל רוסמן, גבעתיים.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי בסלון של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה 10 בהכל! מעולה, מקצועי, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נאוה זגורי, רמת גן.
אשרור: 11/04/2019
משוב: 01/01/2019
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
דורי היה מאוד מקצועי ואמין, נתן שירות מהיר ובמחיר הוגן, ידע לאתר את התקלה מיד ולתקן אותה. 10 מכל הבחינות :) כמובן שממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן סימון, רמת גן.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי תעלות מיזוג.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב גושן, רמת גן.
אשרור: 11/03/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
טיפול נגד חדירת גשם, נטרול אפשרות לקצר חשמלי, שיפור איטום והתקנת כיסוי סוכך נגד כניסת גשם במזגן מרכזי של משרדי חברה.
חוות דעת:
דורי היה בסדר גמור. הטיפול היה מקצועי, נתן הסבר מדויק על מה שהוא מבצע. האיר את עינינו לגבי צורך בטיפול במזגנים אחרים (לא שלנו) על אותו גג.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יובל רז, רמת גן.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני ועינית.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שנטל ז. רמת גן.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 26/11/2018
חוות דעת:
היה מצוין, ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת ברש, גבעתיים.
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי עמוק, סידור מערכת ניקוז סתומה, החלפת פילטר ויעוץ לגבי נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מדהימה. עבד במשך 4 שעות עם חומר שמנקה את המזגן באופן יסודי ועשה עבודה מטורפת ממש. הוא איש מקסים. לא נתקלתי מעולם באדם. והמזגן עובד מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים אברהם, רמת גן.
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא עמד בלוחות הזמנים, הודיע רבע שעה קודם שהוא מגיע, לקח לו הזמן שהוא אמר שייקח. הוא בן אדם מאוד אדיב. הוא אמר לנו מראש כמה יעלה התיקון וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אורית ר. רמת גן.
אשרור: 04/03/2019
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרעיש מיני מרכזי של חברת אלקטרה וניקוי מסנן פנימי.
חוות דעת:
היה עשר! מאד אדיב, שירותי ומקצועי. נתן הסברים מפורטים וטיפים לשימוש יעיל ונכון יותר במזגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה מועלם, רמת גן.
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת פתח אוורור במזגן של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, אחלה בנאדם, אמין מאוד, עשה עבודה מאוד יפה, נקייה ומסודרת. נתן לי אחריות והרבה זמן לא נתקלתי באדם כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 463 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק