מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דורי
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.86
מחיר 9.53
איכות 9.75
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי ג. פתח תקווה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי אלקטרה שכלל החלפת עינית + כבל, שטיפת מאייד.
חוות דעת:
היה מצויין! עובד זריז, נקי, הגיע בדיוק בזמן שנקבע, נתן הסברים. מחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמעון לוי, גבעת שמואל.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפת ובעיה בכרטיס בשני מזגנים.
חוות דעת:
איש ישר, הגון , מקצועי ונעים הליכות! אני ממליץ בחום רב. הגעתי אליו דרך מידרג ומרגיש צורך להחזיר ולהשקיע מעט זמן בכתיבת חוות דעת, הוא מיד זיהה את הבעיה, הסביר הכל, תיקן במקצועיות ובמהרה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא לורברבום, פתח תקווה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקו שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
הוא היה ממש אדיב, אני יכול לומר שהוא היה מקצועי, אני באמת מרוצה ממנו ומהשירות שלו ואני ממליץ עליו בחום רב כאיש מקצוע איכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי מתרסו, גבעת שמואל.
אשרור: 27/01/2020
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל וקונטקטור.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפית צור, פתח תקווה.
אשרור: 25/01/2020
משוב: 25/10/2019
תיאור השירות:
תיקון רעש וניקוי מזגן 2.5 כ"ס מסוג lg.
חוות דעת:
דורי היה טוב, מגיע לו בהכול עשר! הייתי מרוצה ממנו, מהטלפון הראשון ועד הפריט האחרון, היחס היה נעים מאוד, סבלני ביותר, הגיע יום אחרי שהתקשרתי ותיקן מעל ומעבר למצופה, אין לי מילים ומגיע לו כול הקרדיט בעולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך ליבו, פתח תקווה.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן עילי של תדיראן שכלל החלפת רכיב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, תיקן את הבעיה ותיקן עוד דברים מעבר למה שביקשנו, נשאר גם אחרי לראות שזה באמת תוקן. והשאיר מסמך אחריות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צליל הורוביץ, פתח תקווה.
אשרור: 14/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת רגש במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הוגן, תיקן לנו דברים מעבר למה שהיה צריך וללא תופסת תשלום ואנחנו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאן דוגדקו, פתח תקווה.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן עילי של חברת פמילי בעל 2.5 כוח סוס ואיטום חור בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירות אדיב במיוחד, היה סבלני, הסביר לי בדיוק מה שעשה, נתן מחיר מראש והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אנה אלירז סיני, פתח תקווה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן גדול של חברת טורנדו שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
שירות מעולה, הכל עובד כמו שצריך, הסביר והראה לנו, מותק של בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדיר כספי, פתח תקווה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון צנרת גז במזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
דורי עשה עבודה ממש טובה, היה מקצועי מאוד והגיע בזמן. עשר חד משמעית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 694 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק