מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.80
מחיר 9.76
איכות 9.81
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לירן פרידמן, פתח תקווה.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
העברת נקודה של יס ונקודת חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה עבודה מקצועית ואסתטית במחיר מעולה. בהחלט ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לורה פקלריו, פתח תקווה.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בגוף תאורה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ואמר לי שזה לא הכרחי שהוא יגיע, הוא הסביר לי מה לעשות בעצמי לגבי מנורה שלא נכבית עד הסוף וחסך לי את ההזמנה שלו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נורית לוי, פתח תקווה.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
החלפה של לוח החשמל בבית.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בדיוק בזמן שקבענו ועבד בשקט, היינו צריכים לחכות לחברת החשמל אז בזמן הזה הוא קפץ הביתה ואיך שהם הגיעו הוא חזר וסיים את העבודה, בחור מאוד נחמד ונראה לי מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי סדה, פתח תקווה.
משוב: 01/03/2020
תיאור השירות:
החלפת אוטומט בחדר מדרגות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, גבה מחיר הוגן לדעתי, אני מרוצה ממנו ומהעבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
גירסאות
לירן רייך, פתח תקווה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! מאד זריז, השאיר עבודה נקייה וגם לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ינאי יצחק ינטא, פתח תקווה.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גופי תאורה, נורות לד וטיפול בקצר במשרד.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עמד בהתחייבות, היה מקצועי ועשה כל מה שביקשתי. אני ממליץ עליו. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה איזנברג, גבעת שמואל.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
העברת נקודת מפסק חשמל.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר! בני הגיע הכי מהר שיכל, עוד באותו יום. נתן פתרון מהיר ועבודה יפה. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי בובליל, פתח תקווה.
משוב: 19/10/2018
תיאור השירות:
תיקון טרמוסטט ושעון בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא מצוין! בעל מקצוע מעולה. הוא עשה עבורי עבודה מאוד מקצועית וניקה אחריו. לקח מחיר מאוד זול. העבודה הייתה מושלמת! הוא גם מאוד נחמד ולבבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני צוקרל, הוד השרון.
אשרור: 11/01/2015
משוב: 11/07/2014
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר, שיקצר 3 חדרים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. את האמת, הייתי מרוצה מהכל. הוא היה צריך לפרק את הנקודות חשמל שהיו באזור הקצר, עבד במשך שעתיים עד שמצא והוא תיקון.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת רז, פתח תקווה.
משוב: 02/10/2014
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי והחלפת מנורה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הוא הסכים להגיע למרות שזה היה בשעה מאוחרת, עבד בצורה מסודרת, פתר את הבעיה וכן לקח תשלום הוגן. הכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק