מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.74
מחיר 9.73
איכות 9.75
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 95 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שלי בן עזרא, רעננה.
משוב: 25/11/2014
תיאור השירות:
התקנת 2 נקודות חשמל + נקודת חשמל נוספת לתריס חשמלי והחלפת בית מנורה.
חוות דעת:
עברו כמה ימים מהרגע שהחשמלאי היה אצלי. היתה בעיה בחשמל כל הבית קפץ. מכיוון שהייתי בחו"ל אמרתי להורים שלי ליצור קשר עם החשמלאי מכיוון שהוא האחרון שהתעסק בחשמל. זה היה ביום חמישי ההורים שלי ביקשו שהוא יבוא אך נתן איזה תירוץ ולא הגיע. ביו שישי ההורים שלי ניסו ליצור איתו קשר פעמיים. אשתו ענתה ואמרה שהוא ישן כי הילד בכה בלילה. ההורים שלי לבד עם 2 ילדים , קיץ, אין חשמל ואין מזגן!!! הוא לא לקח אחריות ולא הגיע. אני ממש לא ממליצה עליו. הוא מאוד נחמד בפעם הראשונה אבל הוא לא לוקח אחריות ולא עוזר אחרי אם יש בעיה שכנראה מצריכה אותו רק להגיע ולבדוק בלי כל עלות. לא מומלץ בכלל!!!!!!!!
איכות
1
מחיר
7
זמנים
6
יחס
1
1
כללי
גירסאות
סגור
מיטב מזור, רעננה.
משוב: 29/09/2014
תיאור השירות:
התקנת מאוורר תקרה ותיקון מאוורר תיקרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא עשה את כל מה שרצינו ויצא פחות כסף ממה שחשבנו. הוא היה יסודי ונחמד. הייתי מאוד מרוצה. כל דבר בחשמל שאצטרך בעתיד - זה יהיה החשמלאי שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ליטמנוביץ, כפר סבא.
משוב: 26/08/2014
תיאור השירות:
הוספת שלושה שקעים.
חוות דעת:
היה נהדר! הוא היה נחמד והגיע בזמן. הוא עבד הרבה זמן ואני מרוצה ממנו. בנוגע למחיר לא עשיתי סקר שוק ולכן אינני מדרג.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גדי אהרוני, רעננה.
משוב: 08/08/2014
תיאור השירות:
התקנת 2 מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מצוין. הכל היה טוב. הוא עשה עבודה טובה ומקצועית. בנוסף, הוא התעקש לתת לי קבלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיטה גוטמן, רעננה.
משוב: 21/07/2014
תיאור השירות:
התקנת שקעים חדשים ותיקון מספר שקעים.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה. הוא ממש מצוין ומאוד נחמד. הוא עבד טוב, ונקי. הוא הגיע בזמן, הוא עומד במועד שאמר. אני מאוד מרוצה ממנו, מה שהבטיח עשה. אני בהחלט אקח אות שוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן אלבינצר, רעננה.
משוב: 10/07/2014
תיאור השירות:
החלפת פיוז בארון חשמל.
חוות דעת:
הוא בא בלילה וסידר את התקלה, לא היה לו את החלק ולכן הוא שם משהו זמני וחזר בבוקר לסדר את זה. הוא היה אחלה, 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל אלנבוגן, אור יהודה.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 28/06/2019
תיאור השירות:
התקנת 2 נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד שירותי! הרבה ידע שמאוד חשוב! ניקה אחריו, השתדל להיות מהיר, היה נחמד. שומרת את המספר שלו לצורך עתידי(:.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה שיף, תל אביב.
אשרור: 29/07/2019
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר ס. ראש העין.
משוב: 23/07/2019
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שילה איזנברג, גבעת שמואל.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
העברת נקודת מפסק חשמל.
חוות דעת:
כל השירות היה עשר! בני הגיע הכי מהר שיכל, עוד באותו יום. נתן פתרון מהיר ועבודה יפה. תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 95 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק