מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יצחק
ציון כללי:
9.02
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.42
זמנים 9.48
מחיר 8.78
איכות 8.87
דירוג כללי 9.02
התפלגות

מחושב על 66 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן רינות, הרצליה.
אשרור: 22/04/2019
משוב: 06/09/2018
תיאור השירות:
התקנה של צינור נפט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה עבודה שאני מאוד מרוצה ממנו והיה אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון בר, ראשון לציון.
אשרור: 26/02/2019
משוב: 29/08/2018
תיאור השירות:
התקנת שלושה קמינים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה. אני מרוצה ממנו.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דקל דניאל, הרצליה.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
פירוק קמין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהזמינות המיידית שלו ומהמחיר המעולה שהוא לקח. הוא עשה עבודה נקייה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מיימון, גבעת זאב.
משוב: 06/02/2019
תיאור השירות:
ניסיון לניקוי ארובה בבית.
חוות דעת:
יצחק היה נחמד וממש השתדל לנקות את הארובה אך ללא הצלחה, המברשת הייתה גדולה מדי בשביל הארובה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעל ברימר, נתניה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון קמין נפט.
חוות דעת:
יצחק לא מתעסק בקמיני נפט, הוא הפנה אותי למישהו בשם אבי, לא מהאתר שהיה על הפנים, היה לא מקצועי וסיפר לי סיפורים שהוא מחכה לחלקים מתאימים. שילמתי לו והיה נראה שהבעיה תוקנה אבל יום למחרת התקלה חזרה. הוא אמור לחזור אבל עברו כבר 3 שבועות, אני עדיין מחכה והקמין לא עובד.
איכות
0
מחיר
4
זמנים
2
יחס
2
2
כללי
גירסאות
צור הדר, כפר נטר.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
החלפת ארובה.
חוות דעת:
יצחק היה בסדר גמור, אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן שפיר, יבנה.
משוב: 11/01/2019
תיאור השירות:
העברת תנור קמין נפט מנקודה אחת לאחרת בסלון.
חוות דעת:
השירות היה נחמד, העבודה התבצעה בצורה מסודרת, סך הכל אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי אזוגי, גני עם.
משוב: 17/12/2018
תיאור השירות:
ניקוי ארובה של קמין עץ.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא הגיע בזמן שאמר כמו שעון, עשה מה שצריך והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דנה שחם, כליל.
משוב: 20/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי הרכבת קמין.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקצועי אדיב ונחמד עזר לי טלפונית, והסביר לי בצורה פשוטה איך לעשות את זה לבד. הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור אטכעו, ירושלים.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בקמין.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה, אדם אדיב, מקצועי ויש לי רק מילים טובות לומר עליו! הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 66 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק