מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.76
מחיר 9.49
איכות 9.68
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק בלילה, תל אביב.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות במספר פנסים בסיטרואן ברלינגו.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ועשה לי בדיקה לכל הנורות ברכב, ראה שיש נורה שרופה בעוד מקום ועשה את זה על הדרך. קיבל אותי על המקום בלי התראה מוקדמת והמחיר היה הוגן לדעתי, ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי הרבסט, תל אביב.
אשרור: 25/11/2019
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכס מסוג דיאצו סיריון, כולל החלפת תומך של תושבת מנוע, רפידות ברקסים ועוד.
חוות דעת:
הייתה לי חוויה מעולה. המחירים נראים לי סבבה ממש השירות היה מאוד נעים. הוא הסביר על כל דבר וחיכה לאישור על כל דבר שעשה. מהתחושה שלי הוא ממש מקצועי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שפירא, תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 120 אלף, כלל החלפה של פילטרים ושמן ברכב מסוג סקודה אוקטביה של שנת 2014.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל סולמי, תל אביב.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ומקצועי אבל לדעתי המחיר היה מעט גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיו כהן, תל אביב.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
טיפול גדול לרכב קיה שכלל החלפת שני בלמים קדמיים.
חוות דעת:
השירות היה ממש בסדר והייתי מאוד מרוצה. הוא נורא נחמד והסביר על כל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ש. תל אביב.
משוב: 23/06/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לסוזוקי סוויפט 2011. כלל החלפת בלמים קדמיים.
חוות דעת:
מאד מרוצה, קיבל אותי בזמן שנקבע והיה זריז יחסית לטיפולים שעשיתי במוסכים קודמים. הסביר לי גם מה הוא עושה בכל שלב. גם המחיר היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סיון זלצמן, חיפה.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון תקלה במערכת ESP ברכב מסוג קיה פורטה שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה סופר הגון, מקסים, אמין, נתן תחושת ביטחון ועשה עבודה מעולה ומהירה. עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי יודוביץ', יקנעם עילית.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 24/10/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף שכלל החלפת רצועת אלטרנטור, ברקסים, שמן ומסנן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן קאופמן, חיפה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מערכת גיר, החלפת גומייה בציריה וטיפול 10 אלף לרכב טויוטה יאריס שנת 2008.
חוות דעת:
כשהגעתי לראשונה קיבל אותי מהר, היה מאוד נחמד והסביר מה הוא עושה. לאחרונה חזרתי עבור טיפול תקופתי. עדיין היה נחמד, אך לקח הרבה זמן, מדי פעם עבד על האוטו והמשיך להסתובב בין הרכבים האחרים.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
7
כללי
גירסאות
שי לוי, חיפה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
החלפת חלקי גיר לרכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה סבבה, היחס מצוין והכל בסדר גמור. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 370 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק