מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.79
מחיר 9.50
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמרי הרבסט, תל אביב.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכס מסוג דיאצו סיריון, כולל החלפת תומך של תושבת מנוע, רפידות ברקסים ועוד.
חוות דעת:
הייתה לי חוויה מעולה. המחירים נראים לי סבבה ממש השירות היה מאוד נעים. הוא הסביר על כל דבר וחיכה לאישור על כל דבר שעשה. מהתחושה שלי הוא ממש מקצועי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שפירא, תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 120 אלף, כלל החלפה של פילטרים ושמן ברכב מסוג סקודה אוקטביה של שנת 2014.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל סולמי, תל אביב.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ומקצועי אבל לדעתי המחיר היה מעט גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיו כהן, תל אביב.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
טיפול גדול לרכב קיה שכלל החלפת שני בלמים קדמיים.
חוות דעת:
השירות היה ממש בסדר והייתי מאוד מרוצה. הוא נורא נחמד והסביר על כל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ש. תל אביב.
משוב: 23/06/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לסוזוקי סוויפט 2011. כלל החלפת בלמים קדמיים.
חוות דעת:
מאד מרוצה, קיבל אותי בזמן שנקבע והיה זריז יחסית לטיפולים שעשיתי במוסכים קודמים. הסביר לי גם מה הוא עושה בכל שלב. גם המחיר היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלכס קריבושה, חיפה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לכרב VOLKSWAGEN JETTA.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות והיה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר צרפתי, ציפורי.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
טיפול 60,000, החלפת מסנן שמן ואוויר, החלפת שמן והחלפת מסנן מזגן ברכב מסוג קיה סיד.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אהרון, טירת כרמל.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ברכב של חברת טויוטה.
חוות דעת:
הוא מקצועי מאוד, נחמד, עומד בזמנים ואני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר לוי, קרית אתא.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי והכנה לטסט, כולל החלפת שמן מנוע, תיקון גומייה לצירייה והחלפת שני צינורות בלם ברכב מסוג פולו 2003.
חוות דעת:
פעם ראשונה שלי במוסך הזה בזכות הביקורות באתר. לדעתי הוא מאוד מקצועי, זריז, אמין מאוד ומסביר כל דבר בפשטות. המחיר מצוין ואני ממליץ בלב שלם על המוסך הזה. את הטסט עברתי בקלות בזכות הטיפול וההכנה במוסך. בנוסף , הוא סידר נזילת שמן ותיקן לי אפילו פנס שלא עבד וכל זאת מבלי שחייב אותי כלל. לבסוף קיבלתי גם תוסף דלק מתנה. בהחלט המוסך שלי מעתה והלאה. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ברצף, כפר סבא.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
החלפת מצתים במנוע ברכב של חברת פיז'ו, שנת 2016.
חוות דעת:
היה מצוין, אחלה. השירות טוב, המחיר הוגן לדעתי ועשה את העבודה במקום כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק