מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נאסר
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.71
מחיר 9.45
איכות 9.58
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמרי הרבסט, תל אביב.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
טיפול כללי לרכס מסוג דיאצו סיריון, כולל החלפת תומך של תושבת מנוע, רפידות ברקסים ועוד.
חוות דעת:
הייתה לי חוויה מעולה. המחירים נראים לי סבבה ממש השירות היה מאוד נעים. הוא הסביר על כל דבר וחיכה לאישור על כל דבר שעשה. מהתחושה שלי הוא ממש מקצועי ואני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה שפירא, תל אביב.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 18/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 120 אלף, כלל החלפה של פילטרים ושמן ברכב מסוג סקודה אוקטביה של שנת 2014.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, הייתי מרוצה מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טל סולמי, תל אביב.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ומקצועי אבל לדעתי המחיר היה מעט גבוה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זיו כהן, תל אביב.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
טיפול גדול לרכב קיה שכלל החלפת שני בלמים קדמיים.
חוות דעת:
השירות היה ממש בסדר והייתי מאוד מרוצה. הוא נורא נחמד והסביר על כל דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מתן ש. תל אביב.
משוב: 23/06/2015
תיאור השירות:
טיפול 15,000 לסוזוקי סוויפט 2011. כלל החלפת בלמים קדמיים.
חוות דעת:
מאד מרוצה, קיבל אותי בזמן שנקבע והיה זריז יחסית לטיפולים שעשיתי במוסכים קודמים. הסביר לי גם מה הוא עושה בכל שלב. גם המחיר היה טוב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צליל ויסברג, נופית.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
החלפת בלם יד ברכב של חברת פורט קונקט.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מדהים, מדהים! מציל אותי כבר פעם שניה ומחלץ אותי מסיטואציות הזויות בכלום כסף. הוא עזר לי להבין איך אני חוזרת לכביש והיה זמין לאחר מכן בשבת כדי לעזור לי. הוא היה סבלני ובא באמת לפתור בעיות ולא בא לחנך, בא באמת לעזור. נוסף על כך הוא סידר לנו את המראות בלי לגבות תשלום נוסף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר תירוש, קרית טבעון.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במערכת קירור ברכב מסוג שברולט אורלנדו, שנת 2012.
חוות דעת:
מעולה מכל האספקטים! אדיב ונחמד, שירות מקצועי, פתר בעיה שבמוסך המרכזי היו לוקחים את הרכב להרבה זמן אז שמחתי להגיע אליו. הוא נתן מחיר מצוין ואני עובר אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל רוזנק, קרית ים.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן רכב מסוג יונדאי I30.
חוות דעת:
נאסר היה בסדר גמור, שירות מאוד טוב, מחיר סביר לדעתי, התרשמתי לטובה, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי דימניק, חיפה.
משוב: 30/05/2019
חוות דעת:
היה אדיב ושירותי הסביר כל פעולה שעשה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה שרון, חיפה.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט ל-SUZUKI 2010.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בהכל, חוץ מזה שלא היתה לי שום דרך להשוות מחירים. בנוסף, המחיר היה גבוה לעומת מה ששילמתי בארבע שנים האחרונות. בכל אופן, הוא היה בסדר בזמנים ובהתייחסות והיה אדיב.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 318 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק