מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יעקב
ציון כללי:
9.73
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.78
מחיר 9.65
איכות 9.77
דירוג כללי 9.73
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה ריבקין, ירושלים.
אשרור: 10/12/2019
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא מאוד מאוד מקצועי, צ'יק צ'אק איתר את התקלה, היה כולו איתי ולא התעסק בדברים אחרים, עמד בזמנים בדייקנות, היה ממש אדיב ולהפתעתי המחיר גם כן היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יערה גלעדי, ירושלים.
משוב: 09/12/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז במזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
יעקב היה מצוין, באמת נהדר! הגיע אלי בעל מקצוע אחר שאמר שהבעיה היא מורכבת יותר ונתן הצעת מחיר פי עשר, יעקב היה אמין ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולמית אטיאס, ירושלים.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים מסוג עילי.
חוות דעת:
יעקב עשה עבודה מצוינת! המחיר היה הוגן לדעתי וגם המלצתי לחברה לקחת אותו בהמשך. הייתי ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב פריד, ירושלים.
משוב: 15/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מסוג אלקטרה.
חוות דעת:
יעקב היה מדהים! הייתי מרוצה מהכול, מהאמינות, מהשירות, מהמחיר הפצצה שלקח והכול עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן לייבלין, ירושלים.
אשרור: 10/11/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במזגן רגיל.
חוות דעת:
יעקב עשה עבודה מצויינת, היה נחמד, הסביר מה הוא עושה, היה מקצועי והראה נכונות מאוד גבוהה לתת שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד כהן, ירושלים.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים במזגן עילי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ב. ירושלים.
משוב: 25/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה, אבחון וייעוץ לתקלה במזגן אינוורטר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
יעקב עשה עבודה מדהימה והיה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן ס. ירושלים.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
מילוי גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב מרקוביץ', ירושלים.
אשרור: 09/04/2019
משוב: 08/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע זעיר להזזת תריסים.
חוות דעת:
יעקוב הגיע ולקח חלק מהמזגן בשביל להחליף אותו ולא יצר קשר מאז. זה היה לפניי יותר מחודש. מבחינתי הוא לא עשה לא עשה את העבודה.
איכות
2
מחיר
2
זמנים
2
יחס
2
תגובת העסק:
הלקוח הזמין שירות עבור מזגן אשר אינו מחמם. המזגן נבדק וטופל. בגין שירות זה הלקוח חויב בדמי ביקור כמקובל. כתום הטיפול המזגן, הלקוח שאל אם נוכל לטפל גם ברפרפת של המזגן שהמנוע שלה נמצא תקול. למרות שהסיכוי נמוך (הדבר הובהר ללקוח) הסכמתי לקחת את החלק עמי, כך שאם יהיה ניתן להשיג את החלק אני אחליף אותו עבור הלקוח. לאחר שבזבזתי שעות (!) של חיפושים ללא הצלחה עדכנתי את הלקוח כי בינתיים לא הצלחתי למצוא, וככל שיעלה בידי למצוא את החלק המבוקש אעדכן את הלקוח. למרות שלא גביתי כל תשלום ואף הפסדתי לא מעט כסף של זמן עבודה עשיתי זאת בשמחה, על מנת לתת שירות מעל ומעבר. צר לי מאוד לקרוא את דברי הלקוח, שכפי הנראה שכח בשל מה הוא קרא לי ועל מה הוא שילם, ורואה את הדברים בצורה לא נכונה.
2
כללי
גירסאות
יאן בר, ירושלים.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מחמם שמן במזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
השירות מצוין. הוא מצא מהר את התקלה. המחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 217 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק