מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.77
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.81
מחיר 9.59
איכות 9.80
דירוג כללי 9.77
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה לוי, מזכרת בתיה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן עילי של תדיראן ובדיקה למזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
יוסף היה מאה אחוז, עשה עבודה טובה! הגיע ממש בזמן שקבענו והמחיר היה טוב מאוד. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לילך פרידמן, רחובות.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
לא הייתי בבית, אבל הוא היה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
אמיר בר, רחובות.
משוב: 23/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור חיצוני במזגן.
חוות דעת:
יוסף הגיע במהירות, היה מקצועי, הסביר את הבעיה, תיקן במהירות ונתן אחריות. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן בריאנסקר, יבנה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע, כנף וקבל במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
יוסף היה מעולה, הסביר בדיוק מה הוא הולך לעשות, המזגן ישן והמנוע מסתובב הפוך, אחרי שבא וראה שהתיקון לא טריויילי הוא לא הגזים בהצעה שלו, השיג חלקים מעכשיו לעכשיו ועשה עבודה מעולה, לא הייתי בבית בכלל בזמן העבודה, פתחתי לו את הגג הוא עשה הכל ואמר שאם הכל טוב אחרי בדיקה שלי אני אשלם לו, שמרתי את המספר שלו בספר טלפונים שלי לפעם הבאה אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי ינקוביץ, נס ציונה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקת חיבורים במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מצוין, אדיב, נחמד, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד אדר, רחובות.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן רגיל של חברת אלקטרה חצי כוח סוס.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הייתי מרוצה מהשירות, הוא היה נחמד והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גולני, רחובות.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי ותיפול בנזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
יוסף היה מעולה! הגיע בזמן והמחיר טוב בעיניי. אני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נטלי חולי, יבנה.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה. האמת שזו פעם שנייה שאנחנו מזמינים אותו והוא טיפל מיד בבעיה. גם הגיע בדיוק בשעה שקבענו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מייקל בורנשטין, יבנה.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי 3 מזגנים.
חוות דעת:
בחור מדהים, ניקה 3 מזגנים ממש טוב, לא הייתי צריך לארוז דברים מסביב, לא לכלך לי כלום, מסביר על כל מה שצריך בצורה נעימה, אני רוצה לקחת אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אחיה פ. מזכרת בתיה.
אשרור: 03/03/2019
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן אחד ותיקון כרטיס במזגן נוסף.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 394 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק