מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסף
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.80
מחיר 9.55
איכות 9.79
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עודד ת. תל אביב.
משוב: 19/07/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
תומר ס. תל אביב.
אשרור: 07/02/2017
משוב: 04/12/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור הגז שבתוך הקיר ומילוי גז, כולל שבירת קיר עדינה, הלחמת הצינור התקול ואיטום הקיר מחדש.
חוות דעת:
הכי טוב שיש! הודיע מראש את טווח המחירים שככל הנראה ידרוש ועמד בכך. אמין מאוד, הגיע בזמן ועשה עבודה איכותית ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ש. תל אביב.
אשרור: 30/08/2016
משוב: 21/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל עילי בחדר שינה 1 כ"ס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! המזגן לא קירר, השפריץ מים, הפסיק לעבוד ועשה רעשים. הבדיקה כללה עליה על הגג ובדיקת חוסר בגז והסתיימה בכך שנמצא שבעקבות הצטברות ליכלוך המזגן לא הצליח לינוק אוויר ולהוציא קור. הבעיה נפתרה לאחר שהמזגן עבר ניקוי יסודי פנימי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליטל ה. תל אביב.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 27/08/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי שדלף.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! הוא איש אדיב ומקצועי, ובסופו של דבר הוא פתר את הבעיה.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ח. תל אביב.
אשרור: 03/02/2016
משוב: 30/11/2015
תיאור השירות:
תיקון פיקוד שלט רחוק.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שיקמה מ. תל אביב.
משוב: 11/01/2016
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים מיני מרכזיים- ניקוי פילטרים וטיפול בגז.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הוא מדהים - אמין מאוד ישר מוכשר וזמין. הגיע מהר עשה את העבודה מכל הלב והמקצועיות. לא יקר בכלל וגם כשהתקשרתי כשלא הבנתי משהו ולא הסתדר ענה וחזר אליי כעבור זמן לבדוק שהכול בסדר. סוף סוף המזגן עובד!!!! מומלץ בחום!!!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה ש. תל אביב.
אשרור: 22/12/2015
משוב: 20/10/2015
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן ציפורן, תל אביב.
אשרור: 08/12/2015
משוב: 25/09/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת תדיראן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אישתי הייתה בעת התיקון והיא התרשמה ממנו לטובה. הוא עמד בזמנים ותיקן במהירות את התקלה. בנוסף, המחיר היה נראה לי הוגן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יסמין ד. תל אביב.
משוב: 22/11/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של אמקור.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי ונחמד, והסביר לי מה הייתה התקלה ואיך לפתור אותה בעצמי אחר כך. הוא גם תיקן וגם הראה לי מה בדיוק הוא עשה כדי שאני אעשה את זה בעצמי אם זה יחזור בהמשך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אליוט אטלס, תל אביב.
משוב: 15/11/2015
תיאור השירות:
ניקוי שלושה מזגנים עיליים של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה מקצועי והגיע בזמן. אני הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 401 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק