מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שי
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.94
מחיר 9.82
איכות 9.79
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמית כהן, חדרה.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר וחיווט מחדש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אור קמינסקי, חדרה.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בשקע חשמל.
חוות דעת:
עשה עבודה מצוינת! הגיע מהר, היה חמוד. נתן מחיר סביר והוגן לדעתי. אני מאוד שמחה ומתכוונת להמשיך לעבוד איתו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי מ. חדרה.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 17/04/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל בדירה.
חוות דעת:
הוא הגיע בשעה שקבענו, הופיע בזמן וראה שהתקלה פשוטה יחסית, תיקן את הבעיה ולקח תשלום סמלי רק עבור הביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ר. חדרה.
משוב: 12/11/2014
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד שמש מקצר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע ובדק את הבעיה והיה מספיק הוגן כדי לגבות רק עבור הביקור. יצאתי ממש מרוצה ממנו, הוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון יעקב, זכרון יעקב.
משוב: 01/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה מקצרת.
חוות דעת:
שי היה מצויין! הוא אדם מאוד חביב, הגיע תוך התרעה קצרה והמחיר היה סביר לחלוטין לדעתי. ממש הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מאירי, בנימינה.
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בבית.
חוות דעת:
היה מ-צ-ו-י-ן! היה מקצועי, חביב ועבד עם לה. חוויה מתקנת לגבי הרבה מאד בעלי מקצוע שלקחתי בעבר. הוא לא הספיק לסיים הכל בפעם הראשונה והגיע שוב לעשות פינישים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מילשטיין, קיסריה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במנורה חיצונית בבית פרטי.
חוות דעת:
שי היה מעולה, הגיע בזמן, נתן שירות טוב, פתר את הבעיה כמו שצריך, אדיב, נחמד, נראה מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב רון, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני טרומפר, זכרון יעקב.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר מגורם חיצוני.
חוות דעת:
הוא הגיע בהתראה קצרה ועד שהגיע אני כבר איתרתי את התקלה וכשהגיע עזר לי לתקן והסביר לי איך לטפל בבעיה בהמשך והוא לא גבה עלות על זה שהגיע.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה ק. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
תיקון של קצר בדוד חשמל כולל החלפה של חמם.
חוות דעת:
היה קצר בדוד והוא מצא בה הצטברות של מים, אז הוא החליף את החמם. הוא גם חיזק את הברגים, כדי לבדוק שאין נזילות. עדיין יש נזילה, אבל הוא עשה את המיטב שיכל וכנראה שזה בעקבות כך שהדוד ישן. הוא גם היה מאוד נחמד והגיע מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 472 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק