מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.92
מחיר 9.80
איכות 9.86
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יגאל שפירא, רמת השרון.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך אייפד.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, אדיב, מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלי ג'ירו, הרצליה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך וגב של אייפון 8 פלוס.
חוות דעת:
אופיר שירותי מאוד. סבלני מאוד בשיחת הטלפון המקדימה. הראה מקצועיות רבה והסביר לי את החלופות השונות העומדות בפניי ואת המשמעות הכספית של כל אחת מהן. הטלפון חזר כמו חדש. המחיר היה בעיניי תמורה הולמת לעבודה המקצועית שנעשתה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל תמיר, הרצליה.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר נייד מסוג LG g6.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוזי גורן, רמת השרון.
אשרור: 08/05/2019
משוב: 03/12/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך של פלאפון j7 pro
חוות דעת:
הוא היה מעל ומעבר! בהתחלה לא היה לו את החלק שביקשתי אז הוא הפנה אותי לקולגות שלו, בסופו של דבר נסעתי אליו לעסק שלו והוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. אני מדרג אותו בציון הכי גבוה שאפשר! אין ספק שאם אני אצטרך בעתיד להיעזר במישהו זה יהיה הוא. אין לי מילים, כמעט ולא נתקלתי בנותן שירות כזה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי גבע, הרצליה.
אשרור: 30/04/2019
משוב: 28/02/2019
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי קופלר, הרצליה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בגלקסי s9.
חוות דעת:
לא הצלחתי להדליק את הטלפון הוא נתקע על שומר מסך ולא הגיב. התקשרתי לאופיר הוא עזר לי טלפונית ופתר לי בטלפון את הבעיה. לדעתי הוא אפילו לא היה בעבודה באותו זמן. באמת נתן לי שירות מעל ומעבר!!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בטי פלג מאיר, הרצליה.
אשרור: 07/04/2019
משוב: 20/02/2019
תיאור השירות:
תיקון מצלמה, שקע אוזניות וסוללה באייפון 6S פלוס והרכבת מעמד לטלפון אחר ברכב.
חוות דעת:
חמוד, מקסים, עזר לי מאוד מאוד והיה עשר בהכל. אני ביקשתי תיקון של משהו אחד וקיבלתי שלושה, שיהיה בריא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה מנור, הרצליה.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא בחור מקסים בעל תודעת שירות גבוהה! המלצה מצוינת של האתר!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלד עומרי, הרצליה.
משוב: 20/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך של אייפד.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהיחס שלו והכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גל תמיר, הרצליה.
משוב: 21/02/2019
תיאור השירות:
התקנת עברית במכשיר סמסונג.
חוות דעת:
אופיר נתן שירות מעולה ולא לקח ממני תשלום. הוא מקצועי וממש תוך דקה התקין לי עברית בפלאפון שנקנה בחול ופתר עבורי את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 956 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק