מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.89
מחיר 9.78
איכות 9.82
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אור ד. רעננה.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר מסוג גלקסי S9.
חוות דעת:
הגעתי אל אופיר והוא נתן שירות מעולה. תיקן את המכשיר ישר במקום. שירות עם חיוך, אדיבות, מקצועיות והוגנות. הכי חשוב - במקום להחליף לי שקע טעינה, שזה מה שהומלץ לי לעשות במקום אחר, הוא פשוט ניקה לי אותו. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון קורדובה, רעננה.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך, גיבוי לטלפון ותיקון בעיה פנימית לגלקסי a9.
חוות דעת:
התעקשתי שאני לא רוצה להחליף טלפון ובמקומות אחרים אמרו לי שאני לא יכולה לתקן, אבל הוא הצליח לתקן, הוא היה מקסים, אלכס העובד שלו גם טוב, הם סופר מקצועיים, הגעתי פעמיים והביאו לי מכשיר חליפי, הייתי צריכה לחזור לבית כדי לראות שהכל עובד ואז להחזיר להם את המכשיר. הייתי כבר אבודה כי לא היו לי גיבויים בטלפון והוא הצליח לתקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני ג. רעננה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 17/03/2020
תיאור השירות:
העברת קבצים ממכשיר מת למכשיר חדש מסוג סמסונג a71 וקניית אביזרים.
חוות דעת:
הפלאפון הקודם שבק חיים וקניתי טלפון חדש, הוא העביר לי את כל הנתונים למכשיר החדש תוך זמן ממש קצר, לא היו שום בעיות. עזר לי גם לתפעל את המכשיר, מאוד מרוצה מהשירות הסבלני :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל ר. כפר סבא.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר מסוג גלקסי A70.
חוות דעת:
אופיר היה ממש טוב. הגיע עד אלי, לקח את המכשיר לתיקון והחזיר אותו באותו יום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחום ש. רעננה.
אשרור: 17/04/2020
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס סים במכשיר סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. ביצע בשבילי תיקון קטן והיה נחמד מאוד, אפילו לא גבה על זה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד בורנשטיין, כפר סבא.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
תיקון סמארטפון של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר, הוגן במחיר ובהכל. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‪Yarden Lavid‬‏, רעננה.
משוב: 05/03/2020
תיאור השירות:
החלפת סוללה ועדשה לגלקסי S7.
חוות דעת:
הוא טוב! המחיר היה די טוב, יותר ממה שציפיתי, הוא תיקן הכל מהר ונראה שעשה עבודה טובה. הבעיה היחידה הייתה שבהתחלה הוא אמר לי להגיע בבוקר וכשהגעתי בצהרים זה עוד לא היה מוכן כי לא היה לו את החלק. ברגע שקיבל את החלק תיקן הכל תוך חצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שולה פנחס, הוד השרון.
אשרור: 27/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון סמארטפון סמסונג G7 כולל גיבוי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים. הוא השקיע, עבד על זה הרבה זמן ועמד בזמנים שקבענו. גם המחיר שהוא לקח היה הוגן לדעתי, הכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי עבדי, רעננה.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לפלאפון מסוג סמסונג.
חוות דעת:
אופיר היה נחמד מאוד, הגון במחיר ומקצועי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם זר, כפר סבא.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מסך של גלקסי.
חוות דעת:
אחלה. ממש מקצועי ולקח מחיר נמוך יחסית להצעות אחרות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1103 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק