מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.93
מחיר 9.79
איכות 9.87
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ליאל חגאג, נתניה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של +IPHONE 7.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אפרת שדות, נתניה.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב U2 במכשיר אייפון.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא אדיב וגם טיפל לי בעוד כמה דברים שהיו שם. קיבל אותי מאוד מהר, התחשב בזה שמיהרתי וטיפל לי בזה במקום. שירות באמת יוצא דופן. מבחינתי הוא הפך להיות עכשיו טכנאי הבית. אם יהיו לי עוד בעיות בעתיד אין לי ספק שאפנה אליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יעקב, נתניה.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפון.
חוות דעת:
מאד מרוצה מהמחיר, שירות ויחס. היה מאד סבלני, ישב איתי הרבה זמן והסביר לי מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי מדבדב, נתניה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג גלקסי.
חוות דעת:
אני מבסוט, הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר דניאל, נתניה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון.
חוות דעת:
מדובר בטכנאי אמין, מקצועי, זריז והגון; עוד במהלך שיחתנו הטלפונית אופיר איתר את מקור התקלה ועדכן אותי בעלות תיקונה, התיקון עצמו היה מהיר (כרבע שעה בחנות), השירות היה אדיב והיחס נפלא.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רן ג. אבן יהודה.
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת בטריה וניקוי קורוזיה באייפון 6S שנפל לים.
חוות דעת:
שירות אחלה. אופיר בחור ליגה. הוא אדיב, נחמד, מאוד מקצועי ואין לי מילים לתאר. באתי אליו ובצורה פתוחה, גלויה וכנה הוא נתן לי שירות. הסביר והראה כל דבר. מגיע לו דירוג הכי גבוה שאפשר. לפני שבועיים הייתי אצלו שוב כי הייתה בעיה והוא לקח אחריות, בדק את המכשיר וסידר את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוהד קליינמן, שדה ורבורג.
אשרור: 08/02/2018
משוב: 29/10/2017
תיאור השירות:
החלפת סוללה במכשיר אייפון 6.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב ונחמד. השירות היה מהיר מאוד, תוך 5 דק הייתי אחרי. המחיר נראה לי הוגן לחלוטין.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גונן אפרתי, נתניה.
אשרור: 21/11/2017
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך אייפון 6.
חוות דעת:
הם היו טובים, הבאתי את הטלפון ותיקנו אותו תוך שעה אבל שהגעתי למשרד ראיתי שהמסך היבהב והחיישן קירבה לא עבד אז חזרתי אליהם למחרת והם החליפו עוד פעם את הכל ועכשיו זה עובד!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
רותי דולב, נתניה.
אשרור: 11/03/2017
משוב: 06/01/2017
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר מסוג LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה זריז מאוד, עמד בזמנים ועשה רושם של בעל מקצוע טוב. אחזור אליו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמי כהן, נתניה.
אשרור: 18/10/2016
משוב: 18/08/2016
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון מסוג LG G2.
חוות דעת:
הוא היה נחמד אבל נאלצתי להגיע אליהם 3 פעמים בגלל שבמהלך ההחלפה הם קלקלו לי משהו אחר בנייד (הוא לא לקח תשלום על התיקון הנוסף).
איכות
8
מחיר
10
זמנים
6
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 952 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק