מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אופיר
ציון כללי:
9.84
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.91
מחיר 9.71
איכות 9.74
דירוג כללי 9.84
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ירדן ויינברגר, נתניה.
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה לצורך תיקון בעיית סוללה בגלקסי אס שש.
חוות דעת:
אופיר היה בסדר גמור, היה הוגן מאוד, רציתי להחליף סוללה והוא אמר לי שיש בעיה אחרת מהסוללה, הייתי הרבה זמן בחנות, הוא אבחן את הבעיה ולא לקח תשלום בכלל, במקום אחר יכלו למכור לי את הסוללה ולקחת כסף והוא היה אמיתי, יצאתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איל ישי, אבן יהודה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בגלקסי 9 פלוס.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד ופתר את הבעיה. הגעתי אליו לשים את המכשיר והוא החזיר אותו אליהביתה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמנון גונן, נתניה.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפד אייר.
חוות דעת:
היה נהדר! אופיר בדק בצורה יסודית את האייפד על מנת להיות בטוח שזה סוללה. עשה בדיקות אחרי התיקון. ממש מקצוען אמיתי. אפילו נתן לי לבדוק שאני מרוצה לפני שחייב אותי. מסמך אחריות נשלח תוך דקה. באמת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית דוד, נתניה.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך שבור למכשיר גלקסי J8.
חוות דעת:
הכל היה מעולה, הוא מאוד נעים ואדיב. הוא היה עסוק ומספיק הגון להגיד את זה ולא למרוח אותי, כשהגעתי לשם העובד שלו צ'יק צ'אק תיקן לי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מרדיקס, חרוצים.
אשרור: 26/09/2019
משוב: 27/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך לאייפד.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, אופיר עמד בזמנים, היה מאוד זמין ומה שסגרנו זה מה שהיה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיא מתן אל, נתניה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך בפלאפון מסוג גלקסי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא נראה לי אמין והוא לקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאל חגאג, נתניה.
משוב: 01/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של +IPHONE 7.
חוות דעת:
הוא היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת שדות, נתניה.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
החלפת רכיב U2 במכשיר אייפון.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא אדיב וגם טיפל לי בעוד כמה דברים שהיו שם. קיבל אותי מאוד מהר, התחשב בזה שמיהרתי וטיפל לי בזה במקום. שירות באמת יוצא דופן. מבחינתי הוא הפך להיות עכשיו טכנאי הבית. אם יהיו לי עוד בעיות בעתיד אין לי ספק שאפנה אליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יעקב, נתניה.
אשרור: 24/12/2018
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
החלפת סוללה באייפון.
חוות דעת:
מאד מרוצה מהמחיר, שירות ויחס. היה מאד סבלני, ישב איתי הרבה זמן והסביר לי מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדריי מדבדב, נתניה.
משוב: 18/12/2018
תיאור השירות:
תיקון מכשיר מסוג גלקסי.
חוות דעת:
אני מבסוט, הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק