מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.69
מחיר 9.46
איכות 9.65
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלמה ג. ירושלים.
אשרור: 22/10/2019
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
בדיקת כיריים והזזת ברז גז ליונקרס בהתאם לדרישת חברת הגז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אריאל הפנה אותי ליעקב, טכנאי שעובד איתו באזור שבו ניתן השירות. יעקב הפגין מקצוענות בכל שלב מפתרון התקלות ועד תקשורת עם חברת הגז. כמו כן אמינות, עמידה בזמנים ותקשורת חלקה וקלה. אבחן חוסר אפשרות לתקן את הכיריים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי גז נוספים באזור בית שמש והסביבה

יולי טננבאום, נווה שלום.
משוב: 14/06/2018
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת כרמי, מוצא עלית.
אשרור: 04/10/2017
משוב: 31/08/2017
תיאור השירות:
החלפה של וסת וחיבור חדש לכיריים גז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אריאל הטכנאי הגיע בזמן, היה מקצועי, אמר את האמת ולא ניסה למכור לנו שטויות. לא מכירה את טווח המחירים בתחום, אבל נראה לי שהמחיר שלקח היה סביר. היה ממש אדיב ושירותי. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני פ. צור הדסה.
משוב: 30/08/2016
תיאור השירות:
בדיקת כיריים בעקבות דליפה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן שאמר, היה נחמד, בדק את הכיריים והבין שזו בעיה שאי אפשר לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מומי בן דור, בית שמש.
אשרור: 20/07/2016
משוב: 19/06/2016
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ירדן, שורש.
משוב: 25/01/2016
תיאור השירות:
תיקון להבות כיריים שלא נדלקו טוב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב מאוד, הגיע בזמן, ביצע אבחנה טובה ופתר את ביעילות ללא צורך בהחלפת חלקים. הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמיר גורפינקל, בית נקופה.
אשרור: 08/09/2014
משוב: 08/12/2013
תיאור השירות:
התקנת שני ברזי גז.
חוות דעת:
המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן, היה נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב אנטרי, אבן ספיר.
משוב: 01/03/2012
תיאור השירות:
שימון וחיזוק כפתורים.
חוות דעת:
הוא מלך! הוא אפילו לא הגיע אלי. דיברתי איתו בטלפון, הוא איבחן את הבעיות ונתן לי עצות ופתרונות. הוא אמר לי כמה עולים הדברים, מה אני יכול לעשות בעצמי וזה באמת פתר את הבעיה וחסך לי מאות שקלים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל קורצוויל, בית שמש.
משוב: 23/12/2009
תיאור השירות:
התקנה של מחמם מים בגז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד! הוא בחור מצויין! הוא השקיע בעבודה. אם הוא נתקל בתקלה הוא לא מרים ידיים. הוא הולך מברר, בודק וחוזר עם פתרון. יש לו הרבה סבלנות והוא מאיר פנים. המחירים שלו הגיוניים מאוד. הוא מבקש מחירים כמו כל אנשי השוק. אני מאוד מרוצה מהשירות שהוא נתן, באמת בחור טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב סמירה, ראשון לציון.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה שירותי, הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והכל עובד טוב מאז. גם המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 901 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק