מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.72
מחיר 9.28
איכות 9.56
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שירי בן עזר, ירושלים.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
החלפת דיזה בכיריים גז ותיקון צינור גז.
חוות דעת:
אריאל לא יכל להגיע אלי אז הפנה אותי לחבר שלו יעקב שהיה ממש מקסים, תיקן את זה מהר והסביר לי הכל. אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נחמה ה. ירושלים.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת גז עבור תנור משולב והחלפת צינור.
חוות דעת:
אריאל לא יכל להגיע ושלח את העבודה שלו, יעקב, שהיה מעולה! הוא הגיע כמה דקות לפני השעה שקבענו והיה מקצועי ומהיר. הוא לקח מחיר ממש סביר לדעתי והיה מאוד אמין ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אחינועם שפרלינג, ירושלים.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
החלפת וסת וצינור גז, ובדיקה כללית.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. מאוד נחמד, מקצועי ואמין. ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל פרנק, ירושלים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
אריאל איש מקצועי וישר דרך. סיכמנו על מחיר וכשהגיע התברר שאין אפשרות להתקין את החגז במיקום המקורי, היה צריך להעביר את הברז של הגז כולל צנרת חדשה למיקום אחר ורק שם להתקין את החגז, הוא לקח תוספת צנועה על השינוי. הוא זהיר ומסביר את התהליכים בצורה ברורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומציון אומן, ירושלים.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
טיפול בכיריים גז והחלפת דיזות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, יעיל, מקצועי, הגיע בזמן ופתר את הבעיה. הוא היה ממש סבבה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ס. ירושלים.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ביטול נקודת גז.
חוות דעת:
היה מקסים! יעץ לי עצות טלפוניות מועילות, מכיוון שלא היה זמין הפנה אותי לטכנאי טוב אחר שעשה עבורי את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר לוי, ירושלים.
משוב: 18/09/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חוה בלומנטל, ירושלים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים לגז.
חוות דעת:
היה מעולה ממש, הוא היה לעניין, בא תוך שעתיים וידע את העבודה, איש מקצוע אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר ברגר, ירושלים.
משוב: 05/09/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור כיריים.
חוות דעת:
ממש מעולה! הוא היה ממש זמין, נח, הגיע בשעה שרצינו, הסביר לנו מה בדיוק הוא עושה ואיך אפשר לשמור על מצב טוב ולטפל בתנור. זה היה ממש טוב, ומעבר לזה הוא היה אדיב, ממש נחמד והוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני שפיגלר, ירושלים.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ריח של גז בבית.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא היה ממש נחמד, הוא הדריך אותי מה לעשות והתחשב בי ממש, חסך לי ביקור ואכן הצלחתי לפתור את הבעיה לבדי! אני מודה לו!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 833 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק