מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריאל
ציון כללי:
9.42
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.73
מחיר 9.30
איכות 9.54
דירוג כללי 9.42
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מור ניצני, בית חשמונאי.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מבער בכיריים.
חוות דעת:
מצוין! מקצועי, לא בא לחרטט ועושה את העבודה לעניין, אכפתי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד פנקר, לוד.
משוב: 06/11/2019
תיאור השירות:
החלפת כיריים ישנים והתקנת כיריים חדשים.
חוות דעת:
אריאל היה אחלה! ממש מעולה, הייתי מרוצה מהשירות שלו ומהמחיר שלקח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד זיידן, לוד.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת תקינות לנקודת גז.
חוות דעת:
אריאל היה מצוין, הגיע בזמן שקבענו, המחיר היה הוגן והייתי מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי אקציפר, רמלה.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
התקנת חגז.
חוות דעת:
בסדר גמור, הוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל שרינגטון, לוד.
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון 3 להבות שלא עבדו בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מזה אחלה! ממש מרוצה. קודם כל הוא כל הזמן עדכן אותי מתי הוא יבוא, אם הוא מתעכב, כל הזמן ידעתי מה קורה. הוא הסביר לי לפרטי פרטים מה לעשות, נתן לי תחושה שהוא לרשותי עם כל הזמן שבעולם, הסביר לי איך לנקות ולטפל עם סבלנות, עשה עבודה טובה, לקח מחיר הוגן, אני באמת ממליצה ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר כהן בן סימון, לוד.
משוב: 19/07/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור משולב עם כיריים גז של חברת סאוטר.
חוות דעת:
אריאל היה ממש מקצועי! הוא אמר לי מראש את המחיר, וכשלי היה בלאגן מבחינת הזמנים הוא ממש בא לקראתי והיה אחלה. אחרי שסיים את העבודה דאג להסביר לי איך לתחזק את הכיריים, היה נחמד ושירותי ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר שמש, רמלה.
משוב: 28/04/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה בגייב, רמלה.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
חיבור כיריים מחברת SACHS לנקודת גז.
חוות דעת:
אריאל נתן שירות מצוין, הוא היה נדיב, הוא בן אדם מקסים וביצע עבודה נקייה, מסודרת ויסודית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גור, לוד.
אשרור: 14/11/2018
משוב: 14/10/2018
תיאור השירות:
החלפת דיזות וחיישן בכיריים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
היה מצוין, מאה אחוז. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה בזריזות והסביר לי מה הוא עושה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל-שלי יצחקי-אשר, לוד.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת חיישן בכיריים גז.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור! הוא היה נחמד, הגיע בזמן. היה מקצועי, הוציא את הפלטות של התנור והחליף את החלק בפנים. עשה עבודה טובה וגם המחיר הוגן לדעתי. הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 845 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק