מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.22
מחיר 9.34
איכות 9.62
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 67 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
משה זיתוני, כפר סבא.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת בטרייה באייפון 6.
חוות דעת:
יאיר היה בסדר, המחיר סטנדרטי לדעתי, טיפל בבעיה במקום, עשה את העבודה כמו שצריך, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ק, נווה ימין.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה וחיישן קירבה באייפון SE.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, מקסימים, שירותיים, אדיבים מאוד, עשו עבודה טובה, הייתה בעיה עם הסוללה אבל אני התעכבתי עם ההגעה למרות שאמרו שאני אבוא ויסדרו לא הגעתי וסך אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון שמש, רעננה.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך באייפון 5.
חוות דעת:
הם מצוינים גם במחירים וגם במילה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טובה דנק, כפר סבא.
אשרור: 23/07/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
החלפת אנטנה למכשיר אייפון 6.
חוות דעת:
בסדר גמור. ממש נחמד, מקצועי ואדיב. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
הילה שנער, רעננה.
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפון שנפל.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא פתר את הבעיה באדיבות ועשה עבודה טובה ומקצועית. מגיע לו עשר בכל פרמטר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניקול אליי, כפר סבא.
משוב: 18/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך באייפון 7 ורכישת מגן זכוכית.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ליויאן, רעננה.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג אייפון 5. תיקון של מסך שבור שלא עבד. בנוסף רכישה של קנייה של כיסוי לפלאפון ומדבקת זכוכית.
חוות דעת:
הוא מצוין. אני ממליצה לכולם. הוא אמין ונעים מאוד. בנוסף, לדעתי הוא הכי טוב באזור- בדקתי. אני עובדת איתו כבר כמה שנים ומאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון אפלבאום, תל אביב.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לאייפון 6S.
חוות דעת:
יאיר נתן אחלה שירות. הוא היה אמין וזול ונתן יחס ממש טוב. שירות נדיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סהר אלימלך, תל אביב.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
תיקון אייפון.
חוות דעת:
דיברתי איתו לפני התיקון ולפי מה שהסברתי הוא אמר שזה יכול להיות בעיה בשקע טעינה, שזה תיקון די יקר. ביקשתי ממנו שיעשה את הבדיקה ויודיע לי מה הבעיה באמת, אחרי שעה הוא בדק ואמר שאין בעיה בשקע טעינה. החלפתי מסך במקום אחר, ושכחו כנראה להחזיר חלק כלשהו שגרם לבעיה. הוא תיקן את הבעיה בעלות סמלית, הוכיחו אמינות ומקצועיות, אני מאוד רוצה להמליץ גם על השירות וגם על המהירות, קיבלתי שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל שי, תל אביב.
משוב: 22/02/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג אייפון 6, שכלל איפוס של המכשיר. בנוסף הוא לימד אותי על פונקציות שונות הקיימות במכשיר.
חוות דעת:
הוא הכי טוב שראיתי במדינת ישראל. בחור מאוד מיוחד. הוא מקצועי ביותר, שירותי, אדיב והכל. הוא ממש פנטסטי. ביצע את העבודה במהירות ויעילות. אני בוודאות אחזור שוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 67 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק