מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יאיר
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.21
מחיר 9.33
איכות 9.61
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 65 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אריאל פנש, רעננה.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 29/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לשיאומי.
חוות דעת:
השירות על הפנים לדעתי. הרסו לי את הטלפון - המסך התנפח, זז מהמקום שלו . באתי אליהם הם ניסו לתרץ כל מיני תירוצים ובשורה תחתונה לא לקחו אחריות. אני מאוכזב.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
0
כללי
גירסאות
ליאת י, הוד השרון.
אשרור: 09/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלפון מסוג סמסונג A8.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, סידר לי את ההגדרות בטלפון במקום ולא לקח על זה כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה זיתוני, כפר סבא.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
החלפת בטרייה באייפון 6.
חוות דעת:
יאיר היה בסדר, המחיר סטנדרטי לדעתי, טיפל בבעיה במקום, עשה את העבודה כמו שצריך, מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון גנד, כפר סבא.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
החלפה שקע טעינה במכשיר של חברת שיאומי.
חוות דעת:
יאיר אדם מאד נעים ולמרות העומס שהיה נתן שירות טוב. היחס שלו חם ואדיב, המחיר ריאלי והשירות מהיר. אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דלית הורביץ, כפר סבא.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר אנדרואיד.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה, יעילים, הכל נעשה במהירות והנייד עובד טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה שניידר סקייט, כפר סבא.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שפה וסים גולובלי במכשיר שיומי.
חוות דעת:
התקשורת הייתה לא כל כך טובה, לא הסבירו לי עד הסוף כמה זמן זה יכול לקחת, שלחו למעבדה אחת שלא הצליחה לטפל בזה ואז למעבדה אחרת, בסופו של דבר זה טופל והמחיר היה בסדר אבל זה לקח הרבה יותר זמן ממה שחשבתי, מעבר לזה הוא היה נחמד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
5
יחס
7
8
כללי
גירסאות
הלל נווה, כפר סבא.
אשרור: 14/08/2019
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך במכשיר שיאומי.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, לקח מחיר הוגן, מקצועי, ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי לוי, רעננה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
הלחמה של כרטיס אלקטרוני.
חוות דעת:
הוא תותח. קודם כל, הוא נתן לי מחיר ממש טוב, המחיר ששילמתי ביחס למה שהוא עשה היה הוגן פלוס פלוס. חוץ מזה הוא גם הוא בחור מאוד נחמד ונעים. אני הייתי בלחץ כי הייתי צריך לטפל בזה מהר והוא התחשב בי ותקתק את העניינים. באתי אליו ב6 בערב והוא אמר לי לחזור ב8 כשהם סוגרים ושזה יהיה מוכן עד אז. הוא באמת עשה את זה. גבר גבר, אני מאוד מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ק, נווה ימין.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סוללה וחיישן קירבה באייפון SE.
חוות דעת:
הם היו נחמדים, מקסימים, שירותיים, אדיבים מאוד, עשו עבודה טובה, הייתה בעיה עם הסוללה אבל אני התעכבתי עם ההגעה למרות שאמרו שאני אבוא ויסדרו לא הגעתי וסך אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ליברמן, רעננה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מסך לסמארפון של חברת מייקרוסופט.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, הוא התייחס בסבלנות ואמר מה הייתה הבעיה, לא היה לו את החלק שהיה צריך והוא לא מצא אותו בשום מקום אחר, אז הוא הזמין אותו מחו"ל, הדבר היחיד זה שעלה יותר ממה שחשבתי אבל מצד שני אין לי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 65 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק