תיקון של שני פלאפונים, האחד של חברת LG והאחר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
מבחינה מקצועית, הוא איש המקצוע הכי מקצועי שיש ואני אומר את זה אחרי שעברתי ובדקתי הרבה מהאנשים מהתחום באזור. הוא אמין מאוד ובעל תודעת שירות מעולה. גם בפן האישי, הוא איש מדהים, ממש משכמו ומעלה. אנחנו ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גיל ג. הרצליה.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מסך לטלפון LGG 3.
חוות דעת:
הוא אחלה. אדיב, נחמד. גבה מחיר הוגן על העבודה. הבן שלי הלך אליו והיה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני ויינר, הרצליה.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור בפלאפון מסוג LG G2.
חוות דעת:
התחיל רע והסתיים טוב. התיקון היה אמור לקחת שעה. חזרתי אחרי שעה והמכשיר היה באותו מצב. לא התחילו לתקן. אחר כך אחד העובדים ניסה לטפל בבעיה ולא הצליח, לבסוף יאיר טיפל בבעיה. כל העניין התעכב מאוד ולקח כשלוש שעות. יאיר היה אדיב,התנצל והוסיף מגן מסך ללא עלות.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
5
יחס
9
7
כללי
י. ג. גבעתיים.
אשרור: 06/04/2020
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה בפלאפון LG מסוג 4g.
חוות דעת:
היה מצוין! סבלני מאד, מקצועי ולקח מחיר סביר. בנוסף הייתה לי בעיה של אטיות במכשיר, הוא שינה מספר הגדרות ששיפרו את הביצועים ולא לקח על זה כסף. הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כזה, אין לי ספק שאם אזדקק, אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכשיר מסוג LG3, שכלל החלפת סוללה.
חוות דעת:
ממליץ עליו בחום ובהרבה אהבה. הוא איש שחבל על הזמן, משכמו ומעלה. איש מקצוע מעולה. אנחנו חוזרים אליו כל הזמן, קניתי אצלו בין ארבעה לחמישה טלפונים. הוא עובד מאוד מהר. הוא רק רואה את הפלאפון וישר מבין מה הבעיה. אני מגיע אליו במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 03/07/2018
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור של מכשיר LG 4.
חוות דעת:
טוב מאד, מקצועי, נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן לרנר, כפר סבא.
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במכשיר גלקסי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יאיר היה מקצועי מאוד, שירותי ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינור טל, כפר סבא.
אשרור: 22/09/2023
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מצלמת אייפון.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 94 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יאיר הוא בן 39, נשוי ואב לילד. הוא מנהל מעבדה וחנות סלולר משנת 2007. "הגעתי לתחום כמעט במקרה", הוא מספר. "תמיד היתה לי אהבה לגאדג'טים וטכנולוגיה. כשהייתי סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים יצא האייפון הראשון, ואני ייבאתי ומכרתי אותם בארץ. בגלל שהמערכות לא תמכו בעברית והמכשירים היו מגיעים נעולים הייתי צריך לתת גם שירות ותמיכה למי שקנו ממני את המכשירים, ומשם זה התפתח" החנות מספקת שירות ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. "אני אוהב את האתגר שבאיתור ופתרון בעיות" אומר יאיר, "זה מאוד מספק לפתור בעיות שאחרים לא הצליחו לפתור לפני"
מידע מקצועי
המעבדה של יאיר מספקת את כל סוגי התיקונים למכשירים סלולריים, והם גם מתפקדים כחנות סלולר. למעבדה יש חלון שקוף, ואפשר לראות את כל מה שעושים בה גם מתוך החנות. "קיבלתי את ההשראה ממשפט של הנרי פורד. הוא אמר שהמשמעות של להיות איכותי זה לעשות את הכי טוב גם כשלא רואים, אז אמרתי – למה בעצם שלא יראו?"
"בתור לקוח, נכוותי לא מעט פעמים משירות לא טוב, לכן אני תמיד מנסה לראות את הצד של הלקוח" מעיד יאיר. "המטרה שלי היא קודם כל לפתור לאנשים את הבעיות, אני לא מסתכל על הכיס שלהם". לפני כמה שנים נכנסה לחנות לקוחה עם טלפון וביקשה עזרה בפתיחת מכשיר נעול שהיא מצאה. משהו היה נראה לו חשוד, הוא בירר וגילה שהמכשיר גנוב. הוא איתר את הבעלים של המכשיר והחזיר לו אותו. "יש אנשים בתחום שמנסים לעשות כסף קל", הוא אומר, "המטרה שלי היא קודם כל לספק את השירות הכי טוב בתחום, לא להסתכל רק בשורת הרווח"
השאיפה לעתיד היא לצמוח ולהוסיף לחנות מחלקת תמיכה טכנית טלפונית ומחלקה שתתמחה רק בשירות לעסקים. "השמיים הם הגבול" אומר יאיר בחיוך, "אני לא יודע איפה אני אהיה עוד עשר שנים, אבל אני יודע שזה יהיה בתחום הזה ושאני אמשיך לצמוח ולהתקדם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.