אחד מנותני השירות המקסימים שנתקלתי בהם. היה זמין בוואטסאפ בשעה מאוחרת (בכלל לא ציפיתי לתשובה בכזו שעה), מדובר בתיקון יקר, לוח האם הלך. ובכל זאת ניסה לראות אם עדכון גרסה חוסך את התיקון. הבן שלי לא יכל להגיע אז שלח את הטלפון המתוקן באופן אישי הביתה. וניסה לעזור בשחזור המידע שנמחק. בקיצור...מומלץ מומלץ מומלץ
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת לוין, כפר סבא.
אשרור: 13/03/2025
משוב: 12/01/2025
תיאור השירות:
תיקון מסך שבור לגלקסי.
חוות דעת:
תיקון בחנות ברעננה, היה מקצועי ומהיר, דאגו לי לטלפון חלופי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו סעדה, רעננה.
אשרור: 10/02/2025
משוב: 11/12/2024
חוות דעת:
היה סבבה! המכשיר שלי הפסיק להיטען למרות שחיברת מטען. הגעתי לחנות, ועל ידי לחיצות על גב המכשיר, המכשיר חזר להיטען. כך הם פתרו את הבעיה ללא גביית תשלום כלשהו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
תמי טל, כפר סבא.
אשרור: 21/01/2025
משוב: 22/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מסך של גוגל פיקסל 8 פרו.
חוות דעת:
יאיר הגיב מאוד מהר, הציע לי להביא את הטלפון בשישי ולתת לי חלופי ואמר שיהיה מוכן ביום ראשון. החלטתי לבוא בראשון במקום כי הטלפון תפקד. הגעתי בראשון, הפקידה הייתה מאוד נחמדה ומקצועית. השארתי את הטלפון לתיקון ותוך פחות משעה הוא כבר היה מוכן. שירות אדיב, מקצועי ובמחיר סביר מאוד. בהחלט אחזור אליהם בעתיד. שירות מצוין! כלל עובדי החנות היו נחמדים ונעימים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב היימנס, כפר סבא.
משוב: 31/12/2024
תיאור השירות:
החלפת שקע סוללה בסמארטפון.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא חמוד וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתנאל מלמד, רעננה.
אשרור: 21/10/2024
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
תיקון שקע טעינה באייפד.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! לאחר בירור טלפוני מסרתי לתיקון, ביצע תוך פחות משעה וללא עלות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן לרנר, כפר סבא.
משוב: 28/09/2023
תיאור השירות:
החלפת לוח אם במכשיר גלקסי של חברת סמסונג.
חוות דעת:
יאיר היה מקצועי מאוד, שירותי ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 115 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יאיר הוא בן 39, נשוי ואב לילד. הוא מנהל מעבדה וחנות סלולר משנת 2007. "הגעתי לתחום כמעט במקרה", הוא מספר. "תמיד היתה לי אהבה לגאדג'טים וטכנולוגיה. כשהייתי סטודנט לכלכלה ומנהל עסקים יצא האייפון הראשון, ואני ייבאתי ומכרתי אותם בארץ. בגלל שהמערכות לא תמכו בעברית והמכשירים היו מגיעים נעולים הייתי צריך לתת גם שירות ותמיכה למי שקנו ממני את המכשירים, ומשם זה התפתח" החנות מספקת שירות ללקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים. "אני אוהב את האתגר שבאיתור ופתרון בעיות" אומר יאיר, "זה מאוד מספק לפתור בעיות שאחרים לא הצליחו לפתור לפני"
מידע מקצועי
המעבדה של יאיר מספקת את כל סוגי התיקונים למכשירים סלולריים, והם גם מתפקדים כחנות סלולר. למעבדה יש חלון שקוף, ואפשר לראות את כל מה שעושים בה גם מתוך החנות. "קיבלתי את ההשראה ממשפט של הנרי פורד. הוא אמר שהמשמעות של להיות איכותי זה לעשות את הכי טוב גם כשלא רואים, אז אמרתי – למה בעצם שלא יראו?"
"בתור לקוח, נכוותי לא מעט פעמים משירות לא טוב, לכן אני תמיד מנסה לראות את הצד של הלקוח" מעיד יאיר. "המטרה שלי היא קודם כל לפתור לאנשים את הבעיות, אני לא מסתכל על הכיס שלהם". לפני כמה שנים נכנסה לחנות לקוחה עם טלפון וביקשה עזרה בפתיחת מכשיר נעול שהיא מצאה. משהו היה נראה לו חשוד, הוא בירר וגילה שהמכשיר גנוב. הוא איתר את הבעלים של המכשיר והחזיר לו אותו. "יש אנשים בתחום שמנסים לעשות כסף קל", הוא אומר, "המטרה שלי היא קודם כל לספק את השירות הכי טוב בתחום, לא להסתכל רק בשורת הרווח"
השאיפה לעתיד היא לצמוח ולהוסיף לחנות מחלקת תמיכה טכנית טלפונית ומחלקה שתתמחה רק בשירות לעסקים. "השמיים הם הגבול" אומר יאיר בחיוך, "אני לא יודע איפה אני אהיה עוד עשר שנים, אבל אני יודע שזה יהיה בתחום הזה ושאני אמשיך לצמוח ולהתקדם"
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.