תיקון נזילה בדוד בגודל 80 ליטר שגרם לקצר חשמלי הכולל החלפת פלאנג' ותרמוסטט.
חוות דעת:
הוא בן אדם טוב, אני מרוצה מהיחס האנושי שלו, ממש נעים לדבר איתו ולעבוד מולו אבל הוא הגיע שעה וחצי אחרי שקבענו.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
עמרי שריג, רחובות.
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שקעים, תיקון קצר בדוד, תליית גוף תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת קפליאן קפליאן, רחובות.
משוב: 28/05/2023
תיאור השירות:
תיקון קצר וחלקים שרופים בלוח חשמל.
חוות דעת:
שירות מעולה!!!
הגיע בערב חג בהתראה ממש קצר וטיפל בבעיה כך שחזר לנו החשמל לפני חג וסופ״ש ארוך. ממש הציל אותנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ס. מזכרת בתיה.
אשרור: 09/05/2021
משוב: 08/04/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר, השכלת כבל למפסקים, תוספת מפסק גבס וחיבור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירות מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לינדה סלומון, רחובות.
אשרור: 10/04/2020
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון קצר שנבע ממכשיר חשמלי.
חוות דעת:
הרצל היה מקסים! הגיע ממש מהר, תוך שעה, והגיע לבית של סבתא שלי עם המטפלת. התקשר אלי כשהגיע ותיקן הכל תוך רבע שעה, סיים ולקח את המחיר שקבענו מראש. הוא הוריד את התנור שקיצר ובנוסף המליץ להחליף מגן ברקים במכונת כביסה בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
yair dorenfeld, נס ציונה.
אשרור: 03/04/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר.
חוות דעת:
מצוין! בחור מקצועי, אדיב ומסביר פנים. בעל מקצוע מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקוננט שארו, באר יעקב.
משוב: 18/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצרים חשמלים בחדרים.
חוות דעת:
הוא היה טוב, עשה את העבודה כמו שצריך ואני מרוצה ממנו, הוא גם עבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בראון, מזכרת בתיה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בקו חשמל של הדוד.
חוות דעת:
זמין ונגיש בטלפון. עמד בזמנים. סבלני ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.