מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.84
איכות 9.95
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי בראון, מזכרת בתיה.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בקו חשמל של הדוד.
חוות דעת:
זמין ונגיש בטלפון. עמד בזמנים. סבלני ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן ר. גבעת ברנר.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה אחלה, ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מלי בנטאטה, יבנה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל מקצר.
חוות דעת:
היה מליון אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים פריאמפולסקי, רחובות.
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל בלובי של הבניין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע במהירות ותיקן את הבעיה. נתן המלצות להמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב קרן, רחובות.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
היה קצר שהשבית חצי בית. הגיע תוך פחות משעה, טיפל בבעיה, וידא שהכל בארון חשמל תקין ולקח מחיר סביר עבור החלק שהוחלף. השירות סה"כ היה מצוין וגם הזמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביבה ב. נס ציונה.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
איתור מקור קצר ותיקון לוח חשמל ומפסק פחת.
חוות דעת:
הסיפור התחיל מתאורת גינה שגרמה לקצר, התברר שהיתה גם בעייה בלוח הראשי ובמפסק הפחת וממנו עוד כמה בעיות נוספות. הרצל היה מאד סבלני. עבד יחד עם בנו ושניהם היו אדיבים, הגיעו בזמן, הביאו את המוצרים להחלפה חזרו שוב כשהייתה תקלה לא מובנת במערכת ולמעשה לא עזבו אותנו כל זמן שלא סיימו לתקן את כל מה שדרש תיקון וזאת ללא עלות נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אופיר ר. רחובות.
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן, אמר לי כבר בטלפון מה הוא חושב שהתקלה וזו באמת הייתה התקלה. הוא הגיע מראש עם החלק שצריך להחליף ואמר לי את המחיר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס משיח, אשדוד.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, מאוד מקצועי, הגיע מהר ופתר לי את הבעיה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ל. חולון.
אשרור: 02/01/2020
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
זיהוי תקלה שגורמת לקצר ותיקון גוף תאורה במטבח.
חוות דעת:
הגיע הבן שלו. עשה בדיקה יסודית, זיהה את הבעיה ותיקן אותה. תיקן בנוסף התקנה שלדעתו לא הייתה בטיחותית מספיק, וסייע בפתרון בעיה בהתקנה של גוף תאורה אחר, שהפריעה אסתטית בלבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיליאן פירס, ראשון לציון.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון קצר.
חוות דעת:
זה היה בדיוק באיזשהו חג או יום שבת נפל אצלינו החשמל, הוא היה כמה דקות מלעזוב את הפלאפון ולצאת לחופשה אבל בכל זאת ענה והדריך אותי בצורה מאו מקצועית להחזיר את החשמל.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 351 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק