שירות אדיב ומקצועי. עשו התקנת נברשת מסובכת בצורה אסתטית ויפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליסיה בייטלמכר, אשדוד.
אשרור: 20/09/2023
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
הפרדת מפסק של מאוורר תקרה להדלקת אור ולהפעלת מאוורר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הגיע בזמן כמו שקבענו, עשה את העבודה מהר ובסדר גמור, אני מאוד מרוצה. הוא אדם מאוד אדיב ונהנתי לקבל אותו. הכל נשאר נקי לאחר העבודה וזה מאוד חשוב עבורי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל כהן, אשדוד.
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שעון שבת וחיבור קונטקטור ללוח חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה יפה, אין לי מה להגיד. הוא בא אליי בתחילת העבודה בחינם רק כדי לראות מה הבעיה, לעבודה עצמה הוא בא עם הבן שלו והם עבדו ביחד ומיד ראיתי שהם מקצועיים והם עשו עבודה יפה. אחרי שהוא סיים את העבודה הוא חזר לראות אם הוא יוכל לתקן איזו בעיה קטנה נוספת שהייתה לי בבית, אבל אמר לי שהוא לא יכול לתקן את זה ובעיניי טוב שטכנאי יכול לומר: את זה אני יכול לעשות, את זה אני לא יכול לעשות. מעבר לתקלה הקטנה הזאת הכל עובד ואני באמת מודה לו על העבודה הזאת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריאל סטולין, אשדוד.
משוב: 27/07/2023
תיאור השירות:
הכנת תשתית והרכבת עמדת הטענה ביתית של רכב חשמלי.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה מקצועית, היה אחלה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני כ. אשדוד.
משוב: 23/07/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה בלוח חשמל, החלפת מפסק בלוח חשמל, סידור חוטי חשמל חשמל בתעלות, התקנת שקע- מפסק.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן בן שטרית, אשדוד.
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
חיזוק מפסקים ובדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואחלה! בא לפני הזמן, היה נראה הוגן והוא מקצוען מקסימום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.