מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.92
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
צאלה קוסטיקה, ראשון לציון.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
חיים היה נפלא, אחד הטובים שהגיע אלי, מאוד רציני, התקשרתי ואמר לי לשלוח לו את הכתובת, קבענו שעה והתקשר לפני לוודא שהכל תקין והוא יכול לבוא, עשה עבודה טובה, אדיב, ביקשתי עוד משהו קטן ועשה בלי לבקש תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ניק זישצ'וק, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים כהן, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת הכנה לביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע, ביצע את הבדיקה ונתן הצעת מחיר, אבל אני לא מתכוון להמשיך איתו.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אבי יצהרי, ראשון לציון.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה מאד מקצועי, בעל מקצוע הגון וישר, ואיש עם יחסי אנוש מעולים. לקח מחיר בהחלט הגון וסביר. ממליץ לפנות אליו לצורך מתן עבודות מכל סוג בתחום עיסוקו. הוא בהחלט ראוי להתברג במקום הראשון בדירוג המקצועי. בסיכום אמליץ עליו לחברים, ולכל המחפש בעל מקצוע ישר, הגון, ואיש נעים הליכות. יישר כוח!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן שגב, ראשון לציון.
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! ישר זיהה את הבעיה, תיקן והכל בסדר. הוא אמר מראש שיקח לו זמן כי הוא צריך לסיים עבודה קודמת שהתחיל, אני מעט לחצתי עליו בעניין אבל הוא היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה דונר, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה והוספה ותיקון של שקעים.
חוות דעת:
הוא עשה אחלה עבודה. היה מאוד נחמד ואדיב. באמת על הכיפאק, היה רציני ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי ל. ראשון לציון.
אשרור: 11/09/2019
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
התקנה של מאוורר תקרה.
חוות דעת:
הגיע הבן של הרצל שעובד יחיד איתו, גם הוא חשמלאי, עבד במקצועיות ובמהירות! לקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף גרון, ראשון לציון.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
הפעלת תאורה בחדר מדרגות והחלפת נורות.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר פולג, ראשון לציון.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד חשמל ונקודת חשמל במטבח.
חוות דעת:
רק שבחים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי אלגם, בית דגן.
משוב: 09/08/2019
תיאור השירות:
תיקון ואיתור נקודת חשמל בעייתית שגרמה לקצר.
חוות דעת:
היה פשוט מצויין! שירות אדיב ומקצועי. הרצל ובנו הגיעו במהירות והיו קשובים ומדהימים. מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 310 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק