מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
הרצל
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.84
מחיר 9.66
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נדב ש. ראשון לציון.
אשרור: 17/05/2019
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! אדיב, רציני, עומד בלוז, סופר מקצועי. חשוב לו שהלקוח יהיה מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שושי גרין, ראשון לציון.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 04/03/2019
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הרצל אדם נעים וחביב, דייקן, מקצוען, אמין וזמין. ביצע את עבודתו נאמנה . אדם הגון ואמשיך להזמינו לביצוע עבודות חשמל. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן ארצי, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בדירה.
חוות דעת:
הרצל היה אחלה, הגיע באותו יום שדיברנו, מקצועי, הסביר מה הוא עושה, עשה עבודה טובה, נחמד, הוגן רק הבעיה היחידה היא שרציתי שיסתום את החציבה שעשה בקיר עם גבס אבל לא היה עליו אז השתמש בסיליקון ופחות הייתי מרוצה מזה.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי יצהרי, ראשון לציון.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה מאד מקצועי, בעל מקצוע הגון וישר, ואיש עם יחסי אנוש מעולים. לקח מחיר בהחלט הגון וסביר. ממליץ לפנות אליו לצורך מתן עבודות מכל סוג בתחום עיסוקו. הוא בהחלט ראוי להתברג במקום הראשון בדירוג המקצועי. בסיכום אמליץ עליו לחברים, ולכל המחפש בעל מקצוע ישר, הגון, ואיש נעים הליכות. יישר כוח!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן חלדרן, ראשון לציון.
משוב: 19/03/2019
תיאור השירות:
התקנת תנור חימום במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה ונתן מחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור סגל, ראשון לציון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חוטי החשמל בטיימר של דוד חשמל.
חוות דעת:
הרצל הגיע הזמן עשה עבודה יסודית, תיקן במהירות, הסביר מה הוא עושה ונתן הוראות להמשך. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה אבנטל, ראשון לציון.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי ובדיקת עומס בדירה.
חוות דעת:
אני ממש מרוצה! הוא עשה עבודה ממש איכותית והיה מאוד אמין ושירותי. מבחינתי הוא עשר בכל הפרמטרים. מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור מנטין, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בבית.
חוות דעת:
שירות מעולה! מבחינת זמנים הוא עמד בזמנים. מאוד מקצועי, בודק לפני שהוא עושה את הדברים. עובד נקי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מוטי ר. ראשון לציון.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
התקנת תלת פאזי.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הרצל אדם אמין מאוד. בדק ועשה בדיוק מה שביקשתי ותיאמנו מראש. מקצועי מאוד, אדיב וסבלני. בדק גם מה שלא ביקשתי ממנו. לקח בדיוק את הסכום שסיכמנו עליו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר בר., ראשון לציון.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
איתור מקור קצר והחלפת פחת.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה! הפחת נקנה על ידי בטמבוריה קרובה כיוון שלא היה להם פחת חד פאזי חדש. הסבירו כל מה שעשו ואף מעבר, ענו על כל השאלות באריכות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 200 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק