התקנת נקודת חשמל במקלחת והחלפת מפסק בלוח חשמל חד פאזי.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא נתן שירות לאמא שלי והיה בן אדם טוב, יסודי, ודיבר יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאשה מוזס, תל אביב.
משוב: 29/08/2023
תיאור השירות:
תיקון בית מנורה.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
הגיע בזמן, אדיב מאוד, עבד ביעילות, אדם מקסים ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יקי בטש, תל אביב.
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
הוספת שקע חשמל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיע בזמן, אדיב מאוד, ביצע עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון גר, תל אביב.
משוב: 27/03/2023
תיאור השירות:
תיקון ארון חשמל במועדון ספורט בעקבות חדירת מים.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל עשר. הוא סידר הכל והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, תל אביב.
משוב: 27/07/2022
תיאור השירות:
תיקון 3 מצלמות אבטחה להשגחה על קשיש סיעודי בהתנדבות
חוות דעת:
זה מה שאמר לי הקשיש: "הוא אדם נחמד מאוד, הגיע בהתנדבות עם הרבה רצון טוב ועשה כמיטב יכולתו כדי לסייע. אני מלא הערכה אליו ומודה לו מאוד".
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
185 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
אלמוג יונה, תל אביב.
משוב: 19/07/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת בתי מנורות, החלפת מפסק ותיקון קצר חשמלי בהתנדבות עבור קשיש.
חוות דעת:
הוא הגיע עם עוד מישהו, הם היו ממש מקסימים, הגיעו כבר למחרת והקשיש היה ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
780 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
3.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת Helpi.
סיגל פינגל, תל אביב.
משוב: 27/02/2022
תיאור השירות:
ניתוק תנור אמבטיה ותיקון מספר שקעים.
חוות דעת:
ממש עפתי עליו ועל המקצועיות שלו, נתן טיפים טובים, אמין וממש אפשר לסמוך עליו. איש מקסים ואני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוז לוי, תל אביב.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור קצר בבית מגורים.
חוות דעת:
היה לי קצר באחד מהחדרים בבית, התייעצתי עם הרצל בטלפון, רציתי שהוא יגיע לתקן לי והוא המליץ לי להחליף מנורה ולתת לזה כמה ימים לראות אם זה נפתר ואם לא הוא יגיע, עשיתי מה שהוא אמר וזה באמת עבד, כבר עבר שבוע מאז והכל תקין, באמת תותח.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.