מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.93
מחיר 9.81
איכות 9.75
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר פליישר, תל אביב.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע חשמלי.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, מקצועי, בחור טוב, נתן שירות מהיר ואדיב, מומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיל חובב, תל אביב.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע מיד, הוא לא הצליח לעשות את ההתקנה אך לא באשמתו אלה בגלל הקונסטרוקציה הקיימת. השירות לבבי ובסוף בקושי הסכים לקבל כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל סנונית, תל אביב.
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, אין דברים כאלו! אני עובד הרבה עם בעלי מקצוע ואייל היה מיוחד ויוצא דופן. הוא עשה עבודה מעולה, ממש מדהים! הוא היה טוב גם מבחינת המחיר, גם במקצועיות וגם ביחס. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס בורשטיין, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של שקע תלת פאזי לכיריים אינדוקציה, החלפה של פעמון לדלת וטיימר של דוד חשמל.
חוות דעת:
היה טוב. הוא עשה עבודה מקצועית והיה אדיב, נעים ודייקן, בסך הכל הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניב קרן, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה, החלפת שקעים והחלפת מפסק דימר.
חוות דעת:
הוא הגיע רבע שעה לפני הזמן, עשה את מה שצריך והלך. הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירי לאלום, תל אביב.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת הארקה במספר שקעים, התקנת שקע והחלפת שקעים ישנים.
חוות דעת:
היה מצוין! עשה מעל ומעבר. אדם נעים ואיש מקצוע אמין והגון. ללא ספק שאם בעתיד אצטרך שירותי חשמלאי, אפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויויאן לרר, תל אביב.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת פיוז שרוף והתקנת שקע חדש בדירה.
חוות דעת:
אייל היה טוב מאוד, נחמד, בדק בנוסף גם חוטי חשמל נוספים בדירה לראות שהכל בסדר, הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, מנומס, הסביר ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מנחם קפלן, תל אביב.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 21/12/2017
תיאור השירות:
סלילת תקשורת והתקנת שקעי תקשורת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!האתגר היה צנרת שהוכנה עבור תקשורת כשהבית נבנה לפני 38 שנים. לא נמצאו שרטוטים ורוב הצנרת נמצאה סתומה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מוריה מרקוביץ, תל אביב.
משוב: 02/01/2018
תיאור השירות:
התקנת שקע.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, נעים,מקצועי וענייני. הוא עזר לי בעוד משהו על הדרך ולקח על העבודה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל קפלן, בני ברק.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
התקנה של שקע כח למכונת כביסה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הגיע מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 514 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק