מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אייל
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.91
מחיר 9.72
איכות 9.84
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עידן ס. תל אביב.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר כללי.
חוות דעת:
היה מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
הללי פ. תל אביב.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקן קצר שנגרם מקבל לא תקין בדוד חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! אייל היה זמין, ירד לשורש הבעיה, סידר אותה וגבה מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל כרמל, תל אביב.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר במזגן תלת פאזי.
חוות דעת:
הכל היה אחלה, הוא הגיע בזמן ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ימית יוסף, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמל.
חוות דעת:
היה מהמם, אני מאוד מרוצה! הוא היה אדיב, נעים, מקצועי וגבה מחיר הוגן. הוא הסביר לי כל מה שעה באדיבות, היה זמין ונתן שירות טוב. חשוב לי לציין שבזכות האתר זכיתי להנות משירות יוצא דופן, שמעולם לא נהניתי ככה מבעלי מקצוע. כשיש לי בעיה אני ישר עושה חיפוש באתר ומוצאת את בעלי המקצוע הטובים ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי ווינשטיין, תל אביב.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, ממש נחמד וענייני, הסביר לי בדיוק מה הוא עשה ונראה הגון. יש סיכוי שאתקשר אליו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר אברהמוביץ, תל אביב.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בחדר.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, הגיע בשישי בערב בהתרעה קצרה, היה נעים, נחמד והרגיע אותי, המחיר היה כפי שהתחייב בטלפון והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אפלבאום, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת פלאנג בדוד משולב.
חוות דעת:
אייל הגיע וראה שיש קצר בגלל הדוד ומסכנת התחשמלות הוא לא רצה לעלות. למחרת התקשרתי אליו ולאחר שווידאתי שאין סכנה אז הוא הגיע והחליף את החלקים ותיקן את הקצר. היה מצוין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
בנימין סלע, תל אביב.
אשרור: 03/12/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חיווט בלוח החשמל בעקבות קצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, אייל הגיע מהר וטיפל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית אדרי, תל אביב.
משוב: 22/09/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון קצר בבית.
חוות דעת:
אייל בא ממש מהר ועשה עבודה מעולה, אני ממליצה עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר בר-טוב, תל אביב.
אשרור: 28/04/2019
משוב: 26/03/2019
תיאור השירות:
תיקון קצרים במפסק משולב במסדרון ל 3 נורות, תיקון קצר בחדר הורים, התקנת נורות מסדרון וסלון, התקנת מפסק חכם switcher לדוד.
חוות דעת:
אייל היה מאוד נחמד, הגיע בזמן, עבד בזריזות ומקצעויות והיה מאוד סבלני לכל בקשה, וגם היה הוגן מאוד במחיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק