הוא היה מאוד יעיל וזול וחסך לנו את הבדיקה - הוא סיפר לנו שיש מכשיר שקונים ושמים במרתף לשלושה חודשים, ואז שולחים אותו בדואר למכון. הוא הסביר לנו איך עושים את הבדיקה ואיך שולחים והיה ממש עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רועי שפייצמן, שדי חמד.
משוב: 19/05/2016
תיאור השירות:
בדיקת גז רדון בממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הוא אמר שהוא יכול להגיע אבל שזה רחוק מהאזור שלו ולכן ייקח תשלום נוסף עבור הנסיעה והמליץ לי לפנות למישהו אחר שנמצע באזור שלי ובכך לחסוך לי את העלות הנוספת, הבחור שהוא המליץ לי עליו היה מדהים. מאוד מקצועי ונחמד, מגיע לשניהם עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
א. ל. שוהם.
אשרור: 01/12/2015
משוב: 30/10/2015
תיאור השירות:
בדיקת גז ראדון למשרד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הסביר הכל והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 13/06/2018
משוב: 13/12/2017
תיאור השירות:
בדיקת קרינה סלולרית, חשמלית וראדון.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאד ולאחר בדיקה התברר שהאבחון היה נכון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 106 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשבודק קרינה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של בדיקות קרינה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דניאל נשוי באושר ואב לשלושה קטנטנים. כשהוא לא מודד קרינות אלקטרומגנטיות, הוא מנסה לפתח פטנטים ולגלות דברים חדשים.
לתחום הקרינה הוא הגיע במקרה. "התמחיתי בניטור הפרעות אלקטרומגנטיות, ואחר כך מצאתי עבודה כמודד קרינה. שלושה חודשים אחר כך הפכתי להיות ראש תחום הקרינה במועצה הציבורית למניעת רעש וזיהום בישראל. שש שנים לאחר מכן פתחתי עסק משלי - דריה מהנדסי בריאות".
"הייתה לי לקוחה בתל אביב", מספר דניאל, שנאבקה ארבע שנים מול חברת החשמל. כשאני הגעתי נאבקתי מולם במשך שנה – והצלחנו. זה נותן לי סיפוק, אני יודע שאם אני מנסה ולוחץ, בסופו של דבר אני מצליח."
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך ומתפתח בתחום, מקווה לגדול ולהתרחב, "אבל עד אז", הוא אומר, "אני מקווה לעבוד עם קבלנים, כדי שנוכל לחזות את מדדי הקרינה מראש ולמנוע בעיות עבור אנשים".
דניאל עוסק בביצוע בדיקות קרינה, ומנהל בגאווה את חברההמבצעת בדיקות קרינה וסביבה.
למרות שלדניאל יש תואר ראשון במדעי המחשב, והוא גם הנדסאי חשמל, הוא בחר להתמקד דווקא בתחום הקרינה, בו הוא עוסק כבר למעלה מ – 15 שנה.
הוא אוהב את המקצוע ובעיקר את מציאת הפתרונות. "אני אוהב לעזור לאנשים ולראות כיצד כל הלחץ והחרדה הופכים להיות שמחה ורוגע. הלחץ משפיע על הבריאות, וכשהבנאדם רגוע יותר הוא פנוי לדברים אחרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.