מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בן
ציון כללי:
9.18
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 9.49
מחיר 8.92
איכות 9.36
דירוג כללי 9.18
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לוני כהן, תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא הגיע אלינו יחד עם עוד כמה אנשי צוות, הם היו ממש מצוינים, הגיעו במסגרת הזמנים שקבענו והיו ממש מקצוענים, אנחנו ממש מרוצים מהם ומהעבודה שהם ביצעו, הם אמנם לא היו הכי זולים אבל בסך הכול הציעו מחיר סביר עבור העבודה שביצעו ואיכות העבודה הייתה ממש מצוינת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מארק מ. תל אביב.
משוב: 29/12/2019
תיאור השירות:
תיקון זמני לדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אמר שצריך להחליף את הדוד לגמרי, בינתיים סידר זמנית את הדוד, קצת התעכב בהגעה ויכל לקחת פחות כסף לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
בנצי מ. אשדוד.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חוטים לדוד חשמל.
חוות דעת:
היה נחמד, גם שהתייעצתי איתו לגבי משהו אחר לאחר שבוע, עזר לי והיה נחמד, היה צריך לעדכן אותי כמה פעמים לגבי מתי הוא מגיע.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניצן מ. גבעתיים.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
היתה בעיה בדוד, בן עלה על גג הרעפים שלנו, בדק את הדוד ותיקן אותו. הוא היה נחמד, העלות של העבודה היתה קצת יקרה לטעמי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר בזמן, ביצע את העבודה בצורה איכותית, הגישה שלו הייתה נחמדה ואדיבה, אני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 23/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מתג של דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הגיע מהיום למחר ועבד במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל רסינסקי, תל אביב.
משוב: 02/04/2020
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש.
חוות דעת:
הם היו ממש סבבה, עבדו יפה, מסודר, מהר ופינו את הדוד הישן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל עירוני, תל אביב.
אשרור: 26/03/2020
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום וניקוי דוד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שחר חקון, תל אביב.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 14/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע במהירות, עשה עבודה מקצועיות וטובה. אנחנו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל הרטמן, תל אביב.
אשרור: 13/03/2020
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד.
חוות דעת:
עובד של בן הגיע מהר, איתר את הבעיה, עשה כל מה שצריך וממש מהר תיקן את התקלה, המחיר סביר והייתי מאוד מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 199 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק