עזרא היה מצוין, בסדר גמור, מאוד מדויק מסודר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר אפק, רחובות.
אשרור: 23/07/2023
משוב: 02/04/2023
חוות דעת:
הכל היה בסדר, נעשה לשביעות רצוני!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פרויקט שעה טובה
עזרא\דורון התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
בושמת קורן, רחובות.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
פירוק והתקנת ארבע רשתות גלילה בגודל 87*67 לקשישה נזקקת בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא הגיע פעמיים לבית הקשישה, בפעם הראשונה בחן את התקלה ולקח מידות של הרשתות. בפעם השנייה הגיע להתקין אותם. ניכר שעזרא הוא אדם רציני, מקצוען שיודע דבר מה על חלונות ושיש לו גישה טובה לאנשי הגיל השלישי. הוא הבין במהירות היכן התקלה, תכנן ברצינות ובאופן יצרתי. בשיחה עם הקשישה נאמר שעזרא עמד בזמנים, היה בתקשורת עם הבת שלה לאורך כל הדרך. ושיקף בסבלנות מה הולך לעשות בתיקון, הביא את הכלים נדרשים. ממליצה עליו ומודה לו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1404 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
3.0 שעות נתרמו
על ידי עזרא\דורון
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
אמיר ארנן, סתריה.
אשרור: 01/03/2023
משוב: 29/11/2022
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה דבורצקי, כרמי יוסף.
משוב: 29/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תריסי גלילה, ויעוץ בנושא חלונות אלומיניום.
חוות דעת:
מומלץ בחום אין עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חדוה בראונשטיין, רחובות.
אשרור: 16/12/2021
משוב: 17/10/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון הזזה שכלל את החלפת ציר הגלגלים.
חוות דעת:
שירות יעיל אדיב ומקצועי. הוא הגיע כבר באותו יום שהתקשרתי. החליף גלגלי החלון ועוד כמה תיקונים קטנים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נטע א. רחובות.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 09/08/2021
תיאור השירות:
טיפול בתקלה של תריס חשמלי שנתקע.
חוות דעת:
היה מאוד אדיב, הגיע בזמן, תקשורתי.
מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מוטי ידין, רחובות.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 15/12/2019
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס שדה, רחובות.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אני מאוד שמח שהשתמשתי בשירותיו. גם אמין, גם אדיב ועשה עבודה על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2757 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.