הוא בסדר גמור. קבענו והוא הגיע בזמן. המחיר נשמע לי סביר וגם לגבי השירות אין לי תלונות הוא נשמע לי ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן דניאל, אריאל.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ידית לחלון.
חוות דעת:
תותח על, בן אדם נעים, נחמד, בא לעשות את העבודה שלו ובלי קשקושים, בעל מקצוע מאוד ענייני והגון, גבה מחיר הוגן ואני מרוצה מאוד, אחד הטובים שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג נחמיאס, אריאל.
אשרור: 18/02/2020
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת ציר בחלון ממד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עזרא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבשלום ד. אריאל.
אשרור: 09/08/2019
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
החלפת תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור, הוא עמד בזמנים, היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עופרה ירקוני ירקוני, אריאל.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה ממש ממש מדהים! הוא עשה עבודה טובה ואני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלבה שפיגלמן, אריאל.
משוב: 12/06/2018
תיאור השירות:
תיקון 4 תריסים ידניים ורשת שכלל החלפת סטופרים.
חוות דעת:
הוא מאוד נעים הליכות. היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ברונשטיין, פתח תקווה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
התקנת כנפונים לחלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה שירות מעולה, היה נראה לי אחלה ומקצועי. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל סגל, קרית אונו.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מסילה וגלגלים בחלון ויטרינה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, הוא נתן לי את הפתרון הכי פרקטי ולא בהכרח את ההכי יקר, הוא מקצועי ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתי שמידט, הרצליה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור! המחיר לדעתי יקר לעומת מה שנעשה, לא החליף ולא התקין שום דבר חדש.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גוסטבו טופלברג, פתח תקווה.
משוב: 16/04/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה מקצועי ומדויק.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.