עזרא\דורון התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים, שלות ומנופים בעשר כנפיים בתריסים עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה לעזרא הטכנאי שבא לתקן לנו את התריס, אנחנו כל כך שמחים, הוא בן אדם מקסים, עשה עבודה נהדרת ואני מודה לו מאוד. התריסים היו שבורים ותקועים, לא יכולנו לפתוח אותם. עכשיו סוף סוף אני יכולה לפתוח, קודם הייתי צריכה לפתוח מנורות ועכשיו יש לי אור בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
3.0 שעות נתרמו
על ידי עזרא\דורון
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
פרויקט שעה טובה
עזרא\דורון התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
שרה גרוסמן, ירושלים.
משוב: 21/11/2022
תיאור השירות:
איטום ארגז תריס בחלון למניעת כניסת רוח ומים לקשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא אדם מאד אמין, הגיע בזמן, הביא את החומרים הנכונים והיה עם המון סבלנות בקשר עם הקשישה ואיתי. הוא עשה עבודה מצוינת ואכפתית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
450 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי עזרא\דורון
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
אהוד דיין, ירושלים.
משוב: 29/03/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד שכלל אספקת והחלפת חלק פלסטי בסוגר.
חוות דעת:
עזרא היה עשר, ממש מצויין! הוא היה מקצועי ואדיב ועזר אפילו מעבר בדברים נוספים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר זיו, ירושלים.
אשרור: 08/04/2021
משוב: 07/01/2021
תיאור השירות:
תיקון מסילה של דלת הזזה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רמי ששתיאל, ירושלים.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה טוב מאד! מנומס ובעל מיומנות מקצועית, ממליץ עליו בכל לב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סילביה רנו, ירושלים.
משוב: 15/07/2019
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, חוץ מכמה עניינים קטנים.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
דור שרון, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2024
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה! הסביר הכל, נתן מחיר הוגן, היה אדיב ונחמד ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל לוי, כפר סבא.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה (2 תריסים)
חוות דעת:
שירות מהיר, אדיב ומקצועי,
עזרא היה בזמינות גבוהה ותיקן את הבעיה ״מעכשיו לעכשיו״,
המנגנון שהוא תיקן מרגיש רך וקל לשימוש גם ביחס לתריסים האחרים בבית שלא תוקנו (כי לא התקלקלו) 🙂
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון יצחקי, הוד השרון.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג מ. גבעתיים.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מסילה וגלגלים בחלון.
חוות דעת:
השירות היה נהדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2768 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.