הוא היה מהיר, יעיל, עובד טוב מאוד ומבין עניין. אני מאוד מרוצה ממנו לכן לקחתי אותו לעבודה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומית הילל, חדרה.
אשרור: 19/05/2015
משוב: 15/03/2015
תיאור השירות:
תיקון תריס רגיל.
חוות דעת:
אין דברים כמוהו. הוא גם עמד בזמנים, גם היה מאוד אדיב. המחיר שלו סביר ממש. בחיים לא נתקלתי באיש מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלירן מ. הרצליה.
משוב: 05/05/2024
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
שרית אוסטר, רעננה.
אשרור: 05/05/2024
משוב: 24/12/2023
תיאור השירות:
תיקון תריסים ידניים.
חוות דעת:
היו אחלה! הם מקצועיים ונחמדים. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור שרון, פתח תקווה.
אשרור: 04/05/2024
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון של תריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה! הסביר הכל, נתן מחיר הוגן, היה אדיב ונחמד ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל לוי, כפר סבא.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
תיקון 2 תריסי גלילה.
חוות דעת:
שירות מהיר, אדיב ומקצועי,
עזרא היה בזמינות גבוהה ותיקן את הבעיה ״מעכשיו לעכשיו״.
המנגנון שהוא תיקן מרגיש רך וקל לשימוש גם ביחס לתריסים האחרים בבית שלא תוקנו (כי לא התקלקלו) 🙂
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון יצחקי, הוד השרון.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 16/10/2023
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלמוג מ. גבעתיים.
משוב: 03/05/2024
תיאור השירות:
החלפת מסילה וגלגלים בחלון.
חוות דעת:
השירות היה נהדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מיכל כ. ראש העין.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2773 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.