עזרא הגיע אליי לפני חצי שנה לתקן חלון בחדר ממ"ד, לאחרונה הייתה תקלה בתיקון שלו והוא חזר בלי שום בעיה ותיקן את החלון ללא עלות. אני שמח שהוא עמד במילה שלו בצורה מלאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל ג. מודיעין.
משוב: 02/03/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה גורדון, מודיעין.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, המחיר היה הוגן לדעתי, אנחנו מרוצים וממליצים עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל טל, מודיעין.
אשרור: 26/07/2020
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
תיקון מנעול לדלת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
דורון היה מהיר ואדיב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איציק צח, מודיעין.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ידית של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, היה בסדר גמור וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית קוברסקי גולן, מודיעין.
אשרור: 06/07/2020
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בחלון ויטרינה.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור, נתן הצעת מחיר מראש, הודיע לפני שהוא מגיע והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ר. מודיעין.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי גדול שהפסיק לעבוד והחלפת רצועות שנקרעו.
חוות דעת:
עזרא הגיע ופתר את הבעיה במהירות ללא צורך בהחלפת המנוע לאחר שהיה חשש שהלך. עבודה מקצועית טובה ונקייה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורי רקיטה, מודיעין.
אשרור: 22/05/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
החלפת צירים בחלון של ממ"ד.
חוות דעת:
הכל בסדר, לא היו בעיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד רוה בי-אור, מודיעין.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון נעילה בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא היה מאוד מקצועי, הגיע בזמן והיה נחמד. החיסרון היחיד בעיניי היה המחיר שהיה טיפה גבוה לדעתי, אבל סך הכל הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2720 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.