מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.10
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.51
מחיר 8.95
איכות 9.37
דירוג כללי 9.10
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אירן גוז, הרצליה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא עבד קשה עד שמצא את התקלה, כנראה זו לא המומחיות הכי חזקה שלו, אבל וכשמצא הוא עשה עבודה טובה. בגלל שלקח לו כל כך הרבה זמן המחיר היה גבוה בעיקר בחלקי החילוף. בסהכ הוא היה בסדר.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
סגור
ענת כספי, רמת השרון.
אשרור: 23/10/2019
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר סמסונג.
חוות דעת:
הגיע בבוקר כפי שהבטיח, אבחן התקלה ונסע לראשל"צ לקנות את החלק הנדר. חזר, החליף והמקרר עובד. כל הכבוד. סה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קארין פז, הרצליה.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר של חברת טושיבה.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע תוך שעתיים מהרגע שדיברנו. צ'יק צ'ק עלה על הבעיה, החליף את החלק ונכון לעכשיו נראה שהכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר גולדברג, רמת השרון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג ותיקון לוח התצוגה במקרר.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם. אני חייב להודות שהוא הלך בדרך הנכונה ושלל את מה שכנראה לא נכון והלך לפי ההיגיון. הוא היה באמת יסודי ובדק הכל. נסע, תיקן והחליף את מה שצריך, תמיד התקשר והודיע מתי הוא מגיע. הסכום נראה לי סביר לעבודה והוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוטי אסרף, הרצליה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כיוון פתיחת דלת של מקרר חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה אתה עבודה בצורה מקצועית והיה נחמד, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חוה אלדובי, הרצליה.
אשרור: 14/04/2019
משוב: 12/10/2018
תיאור השירות:
טיפול בהצטברות קרח במקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
אבנר נתן שירות טוב מאוד. הוא הגיע בזמן, עבד פה הרבה וקשה ונראה לי שהוא פתר את הבעיה כי המקרר עובד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלי וילן, הרצליה.
אשרור: 27/01/2019
משוב: 28/10/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של Beko.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, נחמד, נעים מאוד, עשה עבודה כמו שצריך ונראה שהוא יודע מה הוא עושה. באותו היום שהוא הגיע אליי הוא קנה את החלק ותיקן את המקרר.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיא נוימן, הרצליה.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט במקרר.
חוות דעת:
הוא נהדר. הוא נחמד, מקצועי, נתן שירות טוב, גבה מחיר הוגן והגיע בזמן. אני ממש ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ריין, הרצליה.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
החלפה של מפזר קור במקרר מחברת BEKO.
חוות דעת:
הכל היה מצויין! הוא הגיע בזמן והיה מדויק. לדעתי, הוא לקח לי מחיר גבוה על החלק עצמו. בכל זאת, הוא באמת פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דליה ברק, רמת השרון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 18/07/2018
תיאור השירות:
החלפת ממסר מדחס במקרר יין.
חוות דעת:
פשוט תענוג לראות איך הוא עובד. שקט, יסודי, ממש ישר וגם הסכום שדרש היה סביר. אני ממליצה עליו מכל הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 150 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק