מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.48
מחיר 9.58
איכות 9.60
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שני קלו, בת ים.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
החלפת הארד דיסק ועדכון מערכת הפעלה במחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
שרון בחור מקצועי ואמין. המחיר שהציע היה הוגן והכי זול מבין הטכנאים שבדקתי מולם. תיקן את מה שצריך ולא ניסה לדחוף דברים מעבר לזה. התיקון התבצע באותו היום. אחלה בן אדם, שירות מצוין. אין ספק שממליצה ואחזור בעצמי שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור עצמון, חולון.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 20/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בעקבות תקלה במדפסת.
חוות דעת:
הוא אמר לי בטלפון שסתם חבל שהוא יגיע אליי, הסביר לי על איזה כפתורים ללחוץ כדי שזה יעבוד ובאמת זה פתר את הבעיה. הוא ממש הוגן.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליהו בן דוד, בת ים.
אשרור: 06/11/2019
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מעולה! שרון נפלא. עמד בזמנים. תיקן את הבעיה במקצועיות. זמין וסבלני. תענוג של בעל מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן גור, חולון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
התקנת כבל רשת כולל קידוח.
חוות דעת:
שרון לא הגיע אז הוא שלח אלי מישהו שביצע את העבודה. השירות היה קצת ארוך מידיי, ולמרות שהוא אמר לי מראש שהוא גובה לפי שעה לא ציפיתי שהעבודה תמשך שעתיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שרון יהב, חולון.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב והתקנת ווינדוס 10.
חוות דעת:
היה מעולה, טיפל בשני מחשבים, אחד בדק ואמר שלא שווה לתקן ועל השני התקין ווינדוס 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי ל. חולון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייח.
חוות דעת:
הבאתי את המחשב אליו, הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי פסטמן, בת ים.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה ממש מעולה! עזר לי בטלפון להחליף לבד חלק עם כבל שבין המחשב למסך. קניתי את הכבל, החלפתי והמחשב עובד מצויין. חסך לי הרבה כסף. שירות אדיב ומעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן עזרר, חולון.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מחשב נייד והעברת תוכן המחשב לדיסק און קי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. נתן שירות טוב ועשה עבודה טובה. הוא לא הצליח לתקן את המחשב בסוף, אבל גבה תשלום עבור העברת התוכן בלבד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אסף זדה, חולון.
אשרור: 06/02/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
חיווט מגעים וניקוי מאווררים במחשב נייח.
חוות דעת:
שירות מעולה! הבאתי אליו את המחשב, בבוקר למחרת הוא הרים אליי טלפון שהמחשב מוכן. היה נחמד והתרשמתי שהוא מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יריב טוילי, חולון.
אשרור: 01/01/2019
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
העברת נקודת רשת דרך הקירות בבית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! לקח מחיר טוב ועשה עבודה טובה ממש מצוינת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1940 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק