מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.54
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.65
זמנים 9.60
מחיר 9.24
איכות 9.73
דירוג כללי 9.54
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שי ר. ראשון לציון.
משוב: 04/07/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענבל זוסמן, ראשון לציון.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
בדיקה של בעיית טעינה במחשב.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלת אינטרנט במחשב נייד של חברת ASUS.
חוות דעת:
לא הצלחתי לגלוש במחשב הנייד מהעבודה, הייתי בטוח שזאת תהיה עבודה מורכבת שתדרוש החלפת רכיבים. הוא הרגיע אותי ודאג להסביר לי על בעיה שהייתה הרבה יותר פשוטה. הוא מקצועי, נחמד, ענה על כל השאלות, ממש איש הגון. בסוף הוא גם לא גבה ממני תשלום על התיקון. איש מקצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי ורטהים, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
הורדת מערכת הפעלה אחרי קצר שגרם לנפילת המערכת, החלפת כרטיס זיכרון וגיבוי זיכרון בכרטיס החדש במחשב נייח.
חוות דעת:
שרון ממש עשר! הוא כל הזמן דאג לעדכן לגבי הטיפול במחשב ואנחנו ממש מרוצים מהמקצועיות שלו והמחשב עכשיו עובד בצורה הרבה יותר מהירה בזכות המערכת שהוריד. נקודת התורפה הייתה רק בעניין השליחויות שהתעכבו גם כשרצינו לשלוח אליו למעבדה את המחשב וגם כשסיים את העבודה. קיבלתי את המחשב רק למחרת היום שסיים כי הייתה איזו בעיה עם השליחויות וזה חבל, אבל בסך הכל התרשמתי לטובה מהעבודה שעשה ואפנה אליו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל שרעבי, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
אני שבע רצון מהשירות. הוא הסביר לי הכל על התיקון והיה שקוף עם המחיר. הוא מאוד הוגן ועמד בזמנים. הכל היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל ש. ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא עשה עבודה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי פולק, ראשון לציון.
משוב: 25/04/2019
תיאור השירות:
התקנת דיסק קשיח במחשב נייח.
חוות דעת:
היה מאה אחוז מבחינת היחס ומכל הבחינות ואם אפשר הייתי נותן יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי לקואה, ראשון לציון.
אשרור: 24/02/2019
משוב: 26/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח במחשב נייח.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. הוא עזר לי קודם דרך הוואט צאפ וניסה לראות מה הבעיה, החלטנו שאני אביא לו את המחשב ויום למחרת הוא החזיר לי אותו ללא תקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם דונל, ראשון לציון.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במחשב נייד של חברת Toshiba.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה נחמד ועשה את העבודה מהר. המחשב עובד כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פלג, ראשון לציון.
אשרור: 14/02/2019
משוב: 25/10/2018
תיאור השירות:
הקמת מערכת מחשוב בייתית כולל חיבור לרשת ומדפסות.
חוות דעת:
הוא הכי טוב בכל פרמטר! מאד מקצועי, מאד נחמד והוגן במחיר. חלום של איש מחשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1863 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק