מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.49
מחיר 9.56
איכות 9.59
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי זכאי, תל אביב.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 19/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד.
חוות דעת:
מעולה! היה מאוד זמין וסבלני. שירות מהיר ביותר ועשה אחלה עבודה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרסל עיני, תל אביב.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
ביקור לגבי תיקון מחשב.
חוות דעת:
אני לא הייתי מרוצה מהשירות, לקח זמן עד שהוא החזיר לי תשובה אם בכלל יוכל להתעסק עם התקלה ואז כשהגיע הוא לא הצליח לפתור כלום, ולדעתי המחיר לביקור היה יקר.
איכות
3
מחיר
5
זמנים
3
יחס
3
3
כללי
גירסאות
רז א. תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מחשב נייד מסוג lenovo.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
איציק אנג'ל, תל אביב.
משוב: 04/11/2019
תיאור השירות:
פרמוט מחשב נייד של חברת לנובו.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי, נחמד והסביר מה שצריך. אני מרוצה.
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה כץ, תל אביב.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב והתקנת רכיב לשדרוג המהירות.
חוות דעת:
שרון היה טוב, אחלה בן אדם, הייתי מרוצה ממנו מאוד, מהסבלנות שלו, מהיחס, הוא בא אלי לבית ולקח את המחשב, הוא גם חזר אלי להחזיר לי אותו, הכול היה איתו בסדר ומגיע לו עשר בהכול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתנאל אבוטבול, תל אביב.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה 55 אינץ' ותיקון בעיית תקשורת.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, עשה עבודה מקצועית ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בליך, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מדפסת.
חוות דעת:
שירות סביר לדעתי. השותף שלו פתר את הבעיה שהייתה במדפסת, אבל הייתה בעיה גם בדואר האלקטרוני והתרשמתי שאותה הם לא הצליחו לפתור. אמרו שהבעיה אצל הספק אבל הספק אומר שהכל בסדר. הם עבדו על זה שעות והמחיר יצא יקר לדעתי. התשלום היה לפי שעות ואני חושב שהייתי צריך לבקש שהתשלום יהיה לפי ביקור ולא לפי שעות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שי סיאג, תל אביב.
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של מערכת הפעלה במחשב נייד מחברת LENOVO.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה מאוד נחמד, אדיב ושירותי.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורה זילברשטיין, תל אביב.
אשרור: 23/09/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי אבחון בעיה במחשב.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא עזר לי ממש, נתן לי המלצות, הסביר לי כל דבר בסבלנות והקדיש לי לא מעט זמן לעזור לי לפתור את הבעיה. הוא התחבר למחשב שלי מרחוק, בדק במקצועיות ואמר לי מה הבעיה ונתן טיפים להמשך. הוא נחמד, מקסים וממש עשה הכל לשביעות רצוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן לוי, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פירמוט מחשב נייד.
חוות דעת:
הוא אחלה, נתן מענה מהיר והיה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1933 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק