מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.85
מחיר 9.56
איכות 9.83
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אופיר ר. תל אביב.
משוב: 16/10/2015
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד חשמל.
חוות דעת:
השירות היה ממש אחלה, הוא אדיב ונחמד והסביר תוך כדי על העבודה, אנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דורון מור, חולון.
משוב: 22/11/2016
תיאור השירות:
התקנת טיימר לדוד חשמל והזזת נקודת חשמל.
חוות דעת:
הוא היה פגז!! :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי א. רמת גן.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 07/04/2016
תיאור השירות:
השחלה של חוטים מהדוד שמש למתג החשמל, החלפת מתג של הדוד והתקנה של טיימר לדוד.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן(אפילו לפני) עשה עבודה מאוד מקצועית. עבד בצורה נקייה ויעילה. גבה מחיר מאוד הוגן. מילה שלו זו מילה והייתי מאוד מרוצה. אין ספק שבמידה ואצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
10
כללי
גירסאות
אביעד כהן, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון של נק' חשמל, עשה קצר בכל הבית. הגיע תוך 20 דקות ב22:30 בלילה!יצא מלך באמת! עלה על התקלה החליף את השקע השרוף רק אני חושב שגבה מחיר טיפה גבוה על התיקון.. (אבל איפשהו זה בעיה שלי שלקחתי מישהו בשעה כזאת זכותו לדרוש את המחיר הזה בשעה כזאת של שירות.)
חוות דעת:
בסך הכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אסף בן נון, תל אביב.
משוב: 27/02/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בר רוזנצויג, תל אביב.
משוב: 26/02/2020
תיאור השירות:
התקנת Switcher.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע מהר, מאוד שרותי ונחמד, עשה עבודה טובה ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניב ש. תל אביב.
אשרור: 21/02/2020
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
התקנה של שעון דוד חכם.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בשעה שנקבעה. עשה את העבודה באדיבות, סבלנות ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישי חזן, תל אביב.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
תיקון פיוז שנותק בארון חשמל.
חוות דעת:
קובי הגיע תוך שעתיים עשה עבודה מקצועית. היה קצת יקר ביחס לאחרים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר שפיבק, תל אביב.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
טיפול בבעיה בטיימר בדוד חשמל.
חוות דעת:
הדוד חשמל שלנו לא עבד, הזמנו את קובי וכשהוא ניגש לטפל בבעיה הסתבר שכנראה כיבינו משהו בטיימר בטעות ולכן הדוד לא פעל. הוא סידר את הטיימר והכל הסתדר. הוא היה 100 אחוז, נחמד ואדיב. הגיע תוך שעתיים בשעה שקבענו. הוא אחלה גבר ואני שומר את המספר שלו לפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ירדני, תל אביב.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר תקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה ואחלה. הוא מאוד נחמד, הגיע בזמן מתי שקבענו והבעיה טופלה בצורה נעימה. מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 292 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק