מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.23
איכות 9.51
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביחי ישראלי, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי של בניין.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה בסדר גמור, שירותי, אדיב, מקצועי, הוגן במחיר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני י. ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אמנם פתח את הסתימה, אך לא פתר את הבעיה הכרונית של סתימות חוזרות כל כמה שבועות. סירב לקבל פתרון קל של צינור אוויר ובמקום זאת התעקש לתת הצעה לחידוש כולל של קו הביוב במחיר מופקע של כמה אלפי שקלים. כמו כן, למרות בקשתי, השאיר אחריו הפרשות צואה מחוץ לשירותים. השירותים עצמם היו מלוכלכים כשעזב. ציון בינוני ומטה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
6
כללי
גירסאות
ירדן פלג, ירושלים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד, מהיר, הגיע בזמן, מקצועי מאוד, ענה ישר לטלפון ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ינאי, ירושלים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת ביוב בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע במיוחד ממש מוקדם כי הייתה אצלנו הצפה, הזיז לקוחות אחרים שקבע איתם לפני כן כי הבין את הדחיפות. עשה בדיקה לצנרת ואמר לנו שלצערו הוא לא מתעסק בהחלפת החלקים האלה. הסביר לנו בדיוק מה צריך להחליף ואיזה בעלי מקצוע עושים את זה. גבה מחיר הגון מאוד על ביקור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים שוורץ, ירושלים.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
פינחס ביטון, ירושלים.
משוב: 24/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת הביוב.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא הגיע יום למחרת שדיברנו ובזמן שקבענו, הייתה לי איתו שיחה נעימה והוא ביצע עבודה טובה. אני מרוצה ועד עכשיו הכל טוב ונקווה שימשיך ככה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחלי עקיבא, ירושלים.
משוב: 23/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל קריינין, ירושלים.
משוב: 21/01/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב פרדמן, ירושלים.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה שגרמה להצפה במטבח.
חוות דעת:
מקצועי, נראה שעשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מעיין ש. ירושלים.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח, תיקון גוף תאורה ונזילה בשירותים וחלפה של גוף תאורה.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו לטובה, הוא היה ממש נחמד, עשה עוד כמה עבודות על הדרך, המחיר קצת יקר לדעתי, בהתחלה הסתימה לא תוקנה עד הסוף אבל חזר שוב לתקן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1019 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק